- Pornhub și-a întrerupt programul obișnuit ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
- Femeile care intrau pe site erau îndemnate să propună nume de eroi, iar la final, baieții primeau diploma.
- Pe 8 august a fost Ziua Internaţională a Orgasmului Feminin.
Agenția de publicitate portugheză care a avut ideea este laudată de milioane de femei. Pe 8 august a fost ziua internaționala a Orgasmului iar Pornhub a anunțat că își întrerupe programul obișnuit după rularea a 40% din filme – ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
Advertisment
Femeile care intrau pe Pornhub erau îndemnate să propună nume de eroi – la final, baieții care erau silitori primeau diploma, care să le servească la alte premii.
Dincolo de anecdotica, reclama pune o problema serioasă – egoismul în relații și lipsa de grijă în cuplu față de înțelegerea celuilalt.
Recomandări
- 50% din traficul pe internet este generat de roboți. Ce amenințări aduc mediului online
- Microsoft a dezvoltat o tehnologie A.I. care va transforma fotografiile în videoclipuri cu „fețe vorbitoare”
- Cătălin Cîrstoiu spune că mandatul său „e pe masa coaliției” și că dacă va pierde sprijinul celor două partide, se va retrage din cursă
- Emma Răducanu a fost eliminată în sferturile de finală ale Porsche Tennis Grand Prix, la Stuttgart
- Tesla recheamă în service 3.878 de vehicule Cybertruck. Care ar fi problema descoperită
Partenerii noștri
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei” Ziarul Financiar