- Pornhub și-a întrerupt programul obișnuit ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
- Femeile care intrau pe site erau îndemnate să propună nume de eroi, iar la final, baieții primeau diploma.
- Pe 8 august a fost Ziua Internaţională a Orgasmului Feminin.
Agenția de publicitate portugheză care a avut ideea este laudată de milioane de femei. Pe 8 august a fost ziua internaționala a Orgasmului iar Pornhub a anunțat că își întrerupe programul obișnuit după rularea a 40% din filme – ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
Femeile care intrau pe Pornhub erau îndemnate să propună nume de eroi – la final, baieții care erau silitori primeau diploma, care să le servească la alte premii.
Dincolo de anecdotica, reclama pune o problema serioasă – egoismul în relații și lipsa de grijă în cuplu față de înțelegerea celuilalt.
- FOTO. Regele Charles marchează un an de la încoronare. Monarhul a organizat al doilea eveniment public de la diagnosticul de cancer
- FOTO. Spice Girls îi urează „La mulți ani” lui David Beckham în cel mai epic mod. Ce mesaj a transmis soția fotbalistului
- NATO afirmă că Rusia desfășoară „activități maligne” asupra statelor membre. Ce decizie a luat Consiliul Nord-Atlantic
- Ion Cristoiu: 1 Mai nu mai e Ziua Muncii. E ziua Marii Crăpelniţe
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 209. Hezbollah revendică două atacuri asupra pozițiilor israeliene