• Îngrijorarea europenilor a scăzut după relaxarea primelor restricții
  • Europenii erau neliniștiți în legătură cu problemele financiare și cu locul de muncă
  • După ridicarea restricțiilor achiziționarea de bunuri de uz casnic s-a temperat

Știi când e o veste bună scăderea? Când e vorba despre îngrijorare.

Cum se măsoară scăderea îngrijorării

Anca Mihai, corespondent Aleph News: Îngrijorările europenilor și ale tale legate de bani și locul de muncă au scăzut. 45 la sută dintre europeni s-au relaxat și au devenit mai optimiști, o spune un studiu realizat de Deloitte State of Consumer Tracker, care a intervievat 18 mii de respondenți din 18 țări, dintre care Italia, Germania, Belgia și Franța. Datele din România au fost înregistrate de Institutul Național de Statistică. Cercetătorii au descoperit că în primul ne unește îngrijorarea privind infectarea cu coronavirus la cumpărături. În tipul lockdown-ului 77% dintre noi am cumpărat produse alimentare, iar 73% produse de uz casnic. După ce am ieșit din carantină ne-am axat pe produse de înfrumuțesare și uz personal.

Ce efecte au fost legate de acest fapt

Studiul spune că datorită carantinei am devenit niște cumpărători mai responsabili. 43% dintre noi s-a axat pe produsele locale și s-a orientat. În schimb, nemții și britanicii vânează ofertele. Ei nu cumpără pentru că au nevoie de aceste produse, ci pentru că le găsesc la un preț foarte bun.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
OLIVIA RODRIGO NU MAI CÂNTĂ ÎN UK
GOOGLE DĂ BANI GREI LA APPLE
GEN Z SE DISTREAZĂ CU POWERPOINT-URI