• Reclamele la produsele considerate junk food nu vor mai fi televizate în UK, înainte de ora 21:00.
  • Guvernul britanic a confirmat decizia.
  • Noile restricții vor intra în vigoare anul viitor.

Guvernul a confirmat că va introduce o interdicție înainte de ora 21:00 privind publicitatea la televizor pentru junk food și va înăspri restricțiile online, potrivit The Guardian.

Noile restricții, care vor intra în vigoare de la sfârșitul anului viitor, au fost catalogate drept „draconice” de către industria publicitară.

Regulile, care vor interzice publicitatea pentru produsele considerate bogate în grăsimi, sare și zahăr (HFSS), nu se vor aplica marketingului realizat de companiile mai mici, cu mai puțin de 250 de angajați.

Recomandări

LE FACEM FAȚĂ?
CONGRESUL DĂ 95 MLD. PENTRU UCRAINA - ISRAEL - TAIWAN
A VĂZUT MOARTEA CU OCHII
EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
CUM ÎȚI PĂSTREZI CALMUL LA INTERVIU?

„Ne-am angajat să îmbunătățim sănătatea copiilor noștri și să combatem obezitatea”, a declarat Jo Churchill, ministrul sănătății publice. „Conținutul pe care îl văd tinerii poate avea un impact asupra alegerilor pe care le fac și asupra obiceiurilor pe care le formează. Având în vedere că cei mici petrec tot mai mult timp online, este vital să acționăm pentru a-i proteja de publicitatea nesănătoasă”, a adăugat oficialul.

Reclamele, interzise și pe Facebook și Google

Unele alimente bogate în grăsimi, zahăr și sare, care nu sunt considerate ca fiind „junk food” tradițional – cum ar fi mierea, Marmite (produs alimentar din extract de drojdie) și avocado – vor putea fi în continuare prezentate în publicitate.

Înăsprirea restricțiilor online înseamnă că reclamele plătite pe site-uri precum Facebook și Google de către marile mărci vor fi, de asemenea, interzise. Cu toate acestea, companiile vor putea să afișeze reclame pe propriile site-uri și conturi de socializare.