- Unul din cinci angajați la nivel global se simte singur la locul de muncă.
- Angajații care lucrează la distanță raporteaza niveluri ridicate de singurătate.
- Un studiu GALLUP arată că lipsa interacțiunilor sociale duce la o scădere a satisfacției la locul de muncă.
Unul din cinci angajați la nivel global se confruntă cu singurătatea la locul de muncă, o problemă din ce în ce mai comună, care afectează nu doar starea de bine a angajaților, ci și productivitatea acestora, arată un nou studiu. Într-o lume din ce în ce mai conectată digital, mulți angajați se simt totuși izolați, fără sprijinul colegilor sau al echipelor din care fac parte.
Care sunt primele semne ale singurătății în rândul angajaților?
„Modelul de lucru remote sau hibrid este foarte căutat și dorit. Dacă vorbim despre lucratul de acasă, este puțin ipocrit să ne referim la sentimentul de singurătate. Faptul că avem întâlniri online, nu ajută la apartenența la o echipă.
Este vorba și despre concentrarea spre un mod de lucru în echipă, chiar dacă este vorba despre un job hibrid. Este important să existe sprijin și discuții. Când vine vorba despre un volum foarte mare de muncă devine tot mai greu pentru manageri să fie atenți la aceste lucruri”, a declarat Oana Botolan, expert HR, pentru Aleph News.