Vrei să crești apetitul sexual unei femei? Un studiu dezvăluie ceva ce probabil nu ai încercat până acum

Ferrari Press Agency Ref 8423 Orgasm 1 14/09/2017 See Ferrari text Picture must credit : Folkoperan The climax of an advertisement for a classic opera features people having orgasms.The commercial was made to promote the premiere of Puccini’s Turandot, by Swedish opera house Folkoperan.And it was considered appropriate because of the opera’s subject matter.Turandot tells the story of Princess Turandot, whose admirers forfeit their lives if they answer her riddles wrong. She so desirable that her suitors would rather die than live without her.The ad, called The Opera of Orgasm features a mix of people ,young, old, straight and gay , alone in couples and even one threesome in sexual situations.They work themselves up into orgasm to the tune of the famous Nessun Dorma aria. It ends with what appears to be a man climaxing only for him to be revealed as a singer one stage reaching the aria’s climactic notes.The Folkoperan worked with Swedish agency Ingo Stockholm to make the promotional film.The opera group’s artistic director Mellika Melouani Melani, told AdWeek magazine:” We live in a society where we’re constantly encouraged to indulge life, but it’s often in very superficial ways. “In our interpretation of the opera, we want to pay tribute to the urge of desire and the total devotion that comes with it. In our film, the orgasm symbolizes this.”Ingo creative director Josefine Richards added:” “Having an orgasm might actually be the closest you and I get to singing opera.”Both are big physical experiences that release fell-good endorphins.Folkoperan is a small opera house that hopes to introduce opera to new, more diverse audiences. Turandot opens later this month (September). OPS: Clip from the Folkoperan Opera of Orgasm promotional film for its version of Turandot. Picture supplied by Ferrari

Un studiu a scos la iveală un mod neobișnuit de a crește apetitul sexual unei femei, pe care probabil că nu l-ai încercat. Se pare că înfățișarea, mărimea sau rezistența nu sunt atât de importante pe cât cred majoritatea oamenilor în căutarea unei vieți amoroase uimitoare.

În schimb, un studiu al Journal of Sex Research a sugerat că femeile sunt excitate de bărbații care se ocupă de treburile casnice.

În cadrul cercetării, 299 de femei australiene cu vârste cuprinse între 18 și 39 de ani au răspuns la un chestionar online privind relațiile și aspectele legate de dorința sexuală.

Experții au fost interesați în special de modul în care corectitudinea într-o relație poate avea un impact asupra libidoului unei femei.

Întrebările au vizat treburile casnice, cine avea mai mult timp liber și „încărcătura psihică”.

Sarcina mentală este un termen care se referă la efortul cerebral pe care îl presupune administrarea unei gospodării, a unei familii și a unui loc de muncă – și este adesea considerată ca fiind mai grea pentru o femeie.

Studiul a constatat că femeile care au relații egale (în ceea ce privește sarcinile casnice și sarcina mentală) sunt mai mulțumite.

La rândul lor, ele simt mai multă dorință de a sări în pat decât cele aflate în relații inegale.

Psihologii Dr. Simone Buzwell și Eva Johansen, care au realizat studiul, au declarat pentru The Conversation: „Un sentiment de echitate în cadrul unei relații este fundamental pentru satisfacția și dorința sexuală a tuturor femeilor”.

Aceștia au declarat că insatisfacția relațională este un „factor de risc principal” pentru dorința sexuală scăzută la femei, alături de vârstă și menopauză.

Dar cercetarea lor a indicat că plictiseala în relații nu este un motiv pentru un apetit sexual mai scăzut la femei.

Experții au spus: „Cu cât unele relații continuă mai mult timp, cu atât devin mai nedrepte, scăzând dorința femeilor. Acest lucru se poate datora faptului că femeile își asumă gestionarea relațiilor partenerului lor, precum și a propriilor relații”.

Experții au descoperit, de asemenea, cum o relație „corectă” nu echivalează automat cu o viață sexuală fericită.

Dr. Buzwell și Johansen au scris: „Am constatat că prezența copiilor a crescut volumul de muncă pentru femei, ceea ce a dus la o mai mică dorință sexuală. Durata relației a jucat, de asemenea, un rol.”

„Cercetările arată că relațiile pe termen lung sunt asociate cu o scădere a dorinței pentru femei, iar acest lucru este adesea atribuit plictiselii de supra-familiaritate.”

Exit mobile version