• Constructorul german Audi a fost criticat pe internet din cauza unei reclame „insensibile“.
  • Este vorba despre o reclamă cu o fetiță care mănâncă o banană în fața modelului Audi RS 4.
  • Ulterior, Audi a cerut scuze și a luat decizia de a renunța la respectiva reclamă.

Audi a cerut scuze după ce a lansat o reclamă pentru modelul RS 4, în care o fetiță mănâncă o banană, în timp ce stă pe capota mașinii, care a stârnit reacții aprinse pe internet, scrie BBC.

Uite ce a transmis compania pe Twitter: „Ținem cont de părerea voastră și vrem să stabilim un lucru: Ne gândim la copii. Audi RS4 este o mașină de familie cu peste 30 de sisteme de siguranță, inclusiv sistem de frânare de urgență. De aceea am afișat-o alături de diferiți membri ai unei familii. Ne cerem sincer scuze pentru această imagine insensibilă și vă asigurăm că nu va mai fi folosită în viitor“. Constructorul german a anunțat, de asemenea, că desfășoară o anchetă internă pentru a afla cum de a fost aprobată reclama.

Imaginea postată de Audi, pentru a promova modelul RS 4, era însoțită de mesajul: „Lasă-ți inima să bată mai repede – în toate privințele“.

Cei care au criticat reclama susțineau că imaginea este „provocatoare“ și pune vieți în pericol. Unii au spus că șoferul nu ar putea să vadă copilul sprijinit de mașină, în timp ce alții au susținut că imaginea este sugestivă din punct de vedere sexual, ținând cont că bananele și mașinile sport simbolizează dorința masculină. Tu ce părere ai?

Iată câteva din reacțiile internauților:

  • „Deci, să-ți lași inima să bată mai repede în toate privințele? Imagine cu un copil cu o banană în gură și o mașină rapidă – atât de greșită în toate privințele“, a scris Jane Bradford, o utilizatoare Twitter.
  • „O fetiță cu un simbol falic în mână. Super“, a scris o altă persoană.
  • Mark Kreuzer, inginer și blogger, a scris: „Hm, pentru mine mesajul este: Audi RS4 = mașină de familie. Exact cum fiica ta îți face inima să bată mai repede, la fel și RS4“.