Audi, victima unui val de reacții negative din cauza unei reclame „insensibile“. Reacția producătorului de automobile

Audi, victima unui val de reacții negative din cauza unei reclame „insensibile“. Reacția producătorului de automobile

Audi, victima unui val de reacții negative din cauza unei reclame „insensibile“. Reacția producătorului de automobile

Audi a cerut scuze după ce a lansat o reclamă pentru modelul RS 4, în care o fetiță mănâncă o banană, în timp ce stă pe capota mașinii, care a stârnit reacții aprinse pe internet, scrie BBC.

Uite ce a transmis compania pe Twitter: „Ținem cont de părerea voastră și vrem să stabilim un lucru: Ne gândim la copii. Audi RS4 este o mașină de familie cu peste 30 de sisteme de siguranță, inclusiv sistem de frânare de urgență. De aceea am afișat-o alături de diferiți membri ai unei familii. Ne cerem sincer scuze pentru această imagine insensibilă și vă asigurăm că nu va mai fi folosită în viitor“. Constructorul german a anunțat, de asemenea, că desfășoară o anchetă internă pentru a afla cum de a fost aprobată reclama.

Imaginea postată de Audi, pentru a promova modelul RS 4, era însoțită de mesajul: „Lasă-ți inima să bată mai repede – în toate privințele“.

Cei care au criticat reclama susțineau că imaginea este „provocatoare“ și pune vieți în pericol. Unii au spus că șoferul nu ar putea să vadă copilul sprijinit de mașină, în timp ce alții au susținut că imaginea este sugestivă din punct de vedere sexual, ținând cont că bananele și mașinile sport simbolizează dorința masculină. Tu ce părere ai?

Exit mobile version