- Importante branduri de lux se orientează către TikTok în ultima vreme
- Gucci, Fendi, Louis Vuitton sunt printre nou veniţii pe platformă
- Ţinta este Generaţia Z, dintre care 54% folosesc TikTok
Chiar dacă lui Trump i s-a pus pata pe TikTok, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci iau cu asalt aplicația.
Advertisment
Brandurile de lux stau cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.
Gucci a furat deja startul. A lansat și o provocare, însă nu a ieșit așa cum și-a dorit brandul. Utilizatorii au luat-o mai degrabă ca pe o glumă.
Recomandări
Cea mai nouă prezenţă pe aplicație este Luis Vuitton, care se alătură unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Prada sau Tiffany.
Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z.
- Cum te protejezi de alergii? Alergolog: Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să mergi la medicul specialist
- STUDIU. Întregul spectru al emoțiilor umane se reduce la 4 cuvinte principale
- Cum să ai o comunicare mai bună în relația copil-părinte. Laurențiu Dorobanțu: „Este nevoie de înțelegere și răbdare”
- Afshin Mehin și Neuralink fac echipă. Ce urmează să se întâmple în domeniul neurotehnologiei
- Female Empowerment Summit a ajuns la cea de-a treia ediție. Ambasadoarea SUA în România: „Evenimentul de astăzi este menit să servească drept speranță și inspirație pentru a continua să promovăm emanciparea femeilor”
Partenerii noștri
Revolut include în oferta din România un serviciu eSIM, pentru clientii care călătoresc şi au nevoie de roaming. Preţurile pentru 1GB încep de la 1 euro Ziarul Financiar