• Importante branduri de lux se orientează către TikTok în ultima vreme
  • Gucci, Fendi, Louis Vuitton sunt printre nou veniţii pe platformă
  • Ţinta este Generaţia Z, dintre care 54% folosesc TikTok

Chiar dacă lui Trump i s-a pus pata pe TikTok, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci iau cu asalt aplicația.

Brandurile de lux stau cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.

Gucci a furat deja startul. A lansat și o provocare, însă nu a ieșit așa cum și-a dorit brandul. Utilizatorii au luat-o mai degrabă ca pe o glumă.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Cea mai nouă prezenţă pe aplicație este Luis Vuitton, care se alătură unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Prada sau Tiffany.

Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z.