• În 2020, Google a eliminat 3,1 miliarde de reclame, arată un raport al companiei.
  • Au fost dezactivate cu 70% mai multe conturi de publicitate anul trecut față de 2021.
  • Google a blocat aproape 100 mil. de reclame legate de COVID-19, mai arată raportul.

Publicitatea înșelătoare a devenit o adevărată problemă în ultima vreme.
Google ia atitudine. Anul trecut a eliminat sau blocat circa 3,1 miliarde de reclame care încălcau normele și a restricționat 6,4 miliarde, arată un raport la companiei.

Google a investit în tehnologii de detecție automată a modului în care site-urile respectă politicile. Prin urmare, în 2020 au fost dezactivate cu 70% mai multe conturi de publicitate care au încălcat aceste politici, deci mai exact 1,7 milioane de conturi. Au actualizat peste 40 de politici care vizează publicitatea din online.

Google a fost foarte atent și la informațiile transmise despre COVID-19.

Google a blocat în total aproape 100 de milioane de reclame legate de COVID. Au fost reclame despre tratamente miraculoase, măști N95 și, ne aducem aminte din ultimele zile, doze false de vaccin. De asemenea, știm că de-a lungul timpului au existat diverse teorii ale conspirației legate de covid. Ăsta a fost motivul pentru care Google a lansat o politică nouă prin care a interzis reclamele și monetizarea continului referitor la COVID.

Recomandări

EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
PRINȚUL LOUIS A ÎMPLINIT ȘASE ANI
DAVID PECKER ÎȘI REIA ACUZAȚIILE ÎMPOTRIVA LUI TRUMP
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
BIN SALMAN CAUTĂ INVESTITORI PENTRU NEOM