• Radu Leca, psiholog spune că Generația Z caută răspunsuri simple, pentru că acestea generează echilibru.
  • Pe de altă parte, dacă ar ști să citească, această generație ar fi echilibrată.
  • Ei au încredere mai mare în influenceri decât în știrile tradiționale.

Generația Z consumă zilnic mult conținut digital și se bazează pe opiniile altora, nu pe verificarea faptelor și nici nu dezbat subiecte afară sau cu prietenii. Cercetătorii de la Jigsaw au descoperit că tinerii preferă validarea socială în locul acurateței informațiilor. Ei au încredere mai mare în influenceri decât în știrile tradiționale și folosesc internetul mai mult pentru a se distra. Radu Leca, psiholog spune că Generația Z caută răspunsuri simple, pentru că acestea generează echilibru. Pe de altă parte, dacă ar ști să citească, această generație ar fi echilibrată.

„Validarea socială reprezintă o haină pe care Generația Z o poartă în fiecare zi, pe altă culoare, altă dimensiune, alt designer, astfel încât ei să rămână în trend. Ei fac așa. Vizualizează o informație. Din acea informație, dacă Bunul Dumnezeu își dorește, ei pot înțelege jumătate. Din acea jumătate, în mod real, vor ține minte 1-2%. Dacă șansa le-a fost de partea lor și au învățat să citească și să scrie corect în limba română, pot corect și în alte limbi. Ei consumă digital o informație. Informația respectivă este plantată, vizualizată și parțial înțeleasă pe zgomotul de fundal, cu oarecare informație de sunet și imagine”, a explicat Radu Leca, psiholog, la Aleph News.

Recomandări

MANDAT DE ARESTARE
PUTIN RIPOSTEAZĂ
CLIMA PROVOACĂ DISCUȚII
JAMIE E ELIBERAT
VREI SĂ FII ANTREPRENOR
ATENȚIE LA VISCOL

Citește și