• Apple a fost cel mai mare agent de publicitate al Twitter în primul trimestru al acestui an.
  • Apple a cheltuit 48 de milioane de dolari pentru reclame pe rețeaua de socializare, care au reprezentat 4% din veniturile companiei în acea perioadă, potrivit unui raport.
  • În lista de nemulțumiri postate pe Twitter de Musk se numără comisionul de 30% pe care Apple îl percepe de la dezvoltatorii de software pentru achizițiile din aplicații.

Noul proprietar al Twitter, Elon Musk, a atacat Apple, susținând că aceasta a amenințat că îi va bloca rețeaua socială din magazinul de aplicații fără a da explicații.

Cel mai bogat om din lume, care a preluat luna trecută compania în proprietate privată pentru 44 de miliarde de dolari, a mai spus că producătorul iPhone a oprit în mare parte publicitatea” pe platforma sa.
Musk a scris într-un tweet: Urăsc ei libertatea de exprimare în America?”.

Și a mai spus într-un mesaj în care l-a etichetat pe directorul general al Apple, Tim Cook: Ce se întâmplă aici?”. Apple a fost cel mai mare advertiser al Twitter în primul trimestru al acestui an – cheltuind 48 de milioane de dolari pe reclame pe rețeaua de socializare.

Recomandări

MACRON SE ADRESEAZĂ ARMATELOR
COLEGIU DE ELITĂ CU TELEFOANE SIMPLE
CASTERA A ÎNOTAT ÎN SENA
JAMES WEBB DESCOPERĂ DANSUL GALAXIILOR
CUM AFECTEAZĂ CANICULA MEDIUL?
CÂT MAI DUREAZĂ CANICULA?

Acest lucru a reprezentat 4% din veniturile companiei în acea perioadă, a relatat Washington Post, citând un document intern al Twitter.

Cea mai valoroasă firmă din lume a cheltuit aproximativ 131.600 de dolari pe reclame pe Twitter între 10 și 16 noiembrie – în scădere față de 220.800 de dolari între 16 și 22 octombrie, în săptămâna dinaintea încheierii de către Musk a tranzacției cu Twitter, potrivit firmei de măsurare a reclamelor Pathmatics.

În cazul în care compania ar bloca Twitter din magazinul său de aplicații, noii utilizatori nu ar putea descărca aplicația Twitter pe iPhone și iPad, iar utilizatorii existenți nu ar putea accesa actualizările.

Printre lista de nemulțumiri postate pe Twitter de Musk se numără comisionul de 30% pe care Apple îl percepe de la dezvoltatorii de software pentru achizițiile din aplicații, Musk postând un meme în care sugerează că ar fi dispus să intre în război” cu gigantul tehnologic decât să plătească acest comision.

Apple nu a răspuns imediat la solicitările de comentarii în urma comentariilor deschise ale lui Musk. Comisionul ar putea afecta încercările sale de a crește veniturile din abonamente la Twitter, în parte pentru a compensa exodul agenților de publicitate din cauza preocupărilor legate de moderarea conținutului.