Epidemia a schimbat modul în care îți dai întâlnire online. Ce spune șeful Tinder

Sursă foto: Profimedia
  • Izbucnirea epidemiei şi limitările de circulaţie au avut diverse efecte asupra platformelor de dating online
  • CEO-ul Tinder spune că noul coronavirus „a avut un efect dramatic“ asupra modului în care oamenii folosesc aplicația
  • Epidemia a dus la creșterea numărului de utilizatori

Te întrebi ce preocupări au mai avut oamenii în timpul izolării? Au stat pe aplicații de dating. Coronavirusul a avut un efect „dramatic“ asupra modului în care oamenii folosesc aplicaţia Tinder, îți mărturisește Elie Seidman, CEO-ul companiei.

Așa că, află că numărul de utilizatori este în creştere, o tendinţă pe care au raportat-o şi alte aplicaţii. Spre exemplu, utilizatorii Tinder au efectuat 3 miliarde de swip-uri duminică, 29 martie, cel mai mare număr înregistrat de aplicaţie într-o singură zi. În plus, în Marea Britanie, conversaţiile zilnice au crescut cu 12% între mijlocul lunii februarie şi sfârşitul lunii martie.

„Am observat o creştere a activităţii“, spune Charlie Lester, expert pentru platforma The Inner Circle. Numărul perechilor a crescut cu 15%, iar numărul de mesaje trimise a crescut cu 10%, dar dorinţa de a plăti este mai redusă, spune Lester.

Cealaltă problemă care se va clarifica în timp este dacă popularitatea întâlnirilor virtuale, prin apel video, va mai fi atât de populară după ce întâlnirile fizice vor deveni posibile. Platforme precum eHarmony, OKCupid şi Match au raportat o creştere importantă a întâlnirilor video.

Tinder intenţionează să demareze propria funcţie de întâlnire video în iunie, spune Seidman. Modificările întâlnirilor amoroase aduse de coronavirus nu au făcut decât să accelereze o schimbare de generaţie pe care compania o înregistra deja în grupurile focus, a adăugat Seidman.

Din acest motiv, compania a lucrat pentru a face din Tinder mai puţin un loc unde să organizeze întâlniri offline şi mai mult un loc unde oamenii pot cunoaşte alţi oameni online, prin intermediul unor spaţii virtuale şi evenimente live, precum Swipe Nights.