• Noul logo al companiei va fi o literă „M” albastră.
  • „De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, nu Facebook mai întâi”, a spus CEO-ul Mark Zuckerberg, citat de Business Insider, în timpul evenimentului Oculus Connect al companiei.
  • Potrivit informaţiilor din presa internaţională, reţeaua de socializare îşi va păstra numele de Facebook, în schimb compania-mamă, din care fac parte şi Instagram sau Whatsapp, se va numi Meta.

Facebook a anunţat joi că îşi va schimba numele în Meta, anunţă mai multe site-uri internaţionale de presă. Potrivit informaţiilor din presa internaţională, reţeaua de socializare îşi va păstra numele de Facebook, în schimb compania-mamă, din care fac parte şi Instagram sau Whatsapp, se va numi Meta.

„De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, nu Facebook”, a spus CEO-ul Mark Zuckerberg, citat de Business Insider, în timpul evenimentului Oculus Connect al companiei.

Compania va fi tranzacţionată la Bursa de Valori New York cu noul simbol MVRS începând cu 1 decembrie. La ora trasmiterii acestei ştiri, acţiunile Facebook, tranzacţionate la bursa din New York erau în creştere cu 3,85% şi cotate la o valoare de 324,17 dolari.

Recomandări

ALTMAN PORNEȘTE RĂZBOIUL CU GOOGLE
100 LIDERI MONDIALI DAU STARTUL JO
CE ÎNSEAMNĂ TULBURAREA ARFID?
CE ESTE TULBURAREA ARFID?
CE DESTINAȚII VIZITEZI VARA ASTA?
UNDE CONDUCI ÎN WEEKEND?

Noul logo al companiei va fi o literă „M” albastră

Rebrandingul – legat de o lume virtuală şi hardware cunoscut sub numele de „metavers” – vine pe fondul unui efort mai amplu de a îndepărta atenţia de la informaţiile apărute cum că Facebook ştia că provoacă o serie de daune sociale, relatează Washington Post.

Un avertizor de integritate a prezentat zeci de mii de documente care demonstrează modul în care compania era conştientă de faptul că a provocat polarizare socială în numeroase ţări, a condus oamenii la adăposturile de dezinformări şi nu a reuşit să oprească o reţea violentă care a dus la asaltul asupra Capitoliului american în 6 iunuarie. Ca răspuns, legiuitorii din întreaga lume au ameninţat cu noi reglementări pentru industria tehnologică şi au cerut mai multe informaţii de la Facebook despre ce informaţii a adunat.