• Ea a spus că firma îi informa pe agenții de publicitate când adolescenții erau deprimați, astfel încât aceștia să poată primi o reclamă la momentul cel mai potrivit.
  • Ea a sugerat că, dacă o adolescentă a șters un selfie, agenții de publicitate ar putea considera că acesta este un moment potrivit pentru a-i vinde un produs de înfrumusețare.
  • Meta a targetat adolescenții cu reclame pentru pierderea în greutate, atunci când tinerele fete erau preocupate de încrederea în corpul lor, a spus Wynn-Williams.

Sarah Wynn-Williams, fost director al Global Public Policy pentru Facebook și autoare a cărții „Careless People”, lansată recent, a declarat senatorilor americani, în timpul mărturiei sale de miercuri, că Meta a vizat în mod activ adolescenții cu reclame bazate pe starea lor emoțională, scrie Tech Crunch.

Această afirmație a fost documentată pentru prima dată de Wynn-Williams în cartea sa, care documentează perioada petrecută la Facebook și nepăsarea „nepăsătoare” a directorilor executivi de top, inclusiv CEO-ul Mark Zuckerberg și fostul COO Sheryl Sandberg, cu privire la puterea pe care compania de tehnologie o deține în lume și capacitatea sa de a face rău.

Deși audierea de miercuri s-a axat în mare parte pe afacerile Meta cu China și pe modul în care aceasta și-ar fi prezentat eronat planurile în cadrul audierilor anterioare ale Congresului, senatorii au dorit, de asemenea, să pună întrebări despre Instagram, având în vedere că aplicația socială a făcut obiectul unor investigații anterioare ale Congresului cu privire la prejudiciile aduse de Meta copiilor în 2021.

Recomandări

TRUMP SE VEDE CU GOLDBERG
„RĂZBOIUL CARE N-AR FI”
CE REPREZINTĂ PAPALITATEA?
SUA ȘI IRAN DISCUTĂ
SUNTEM ȘI CATOLICI...
UNDE MERGI AZI?

Aceasta a susținut că Meta era conștientă de faptul că utilizatorii cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani erau o categorie demografică vulnerabilă, dar „foarte valoroasă” pentru agenții de publicitate, acesta fiind motivul.

De fapt, ea a spus că un lider de afaceri din cadrul companiei chiar i-a explicat că Facebook era conștientă că are „cel mai valoros segment al populației” pentru agenții de publicitate, adolescenții, și a spus că Meta ar trebui să „trâmbițeze asta de pe acoperișuri”.

Citește și