• Lupta electorală se duce inclusiv în social media
  • La noi, campaniile electorale au pătruns doar pe Facebook
  • Influencerii de la noi nu sunt atrași de zona politică

Campania electorală mută multe bătălii în social media. La americani există deja grupuri pe TikTok care încearcă să mute lucrurile într-o direcție sau alta. Până și Donald Trump, care vrea să elimine TikTok-ul, are susținători pe TikTok.

La noi, lucrurile se mișca mai greu. Politicienii au năpădit doar Facebook-ul cu tot felul de bannere, fotografii și promisiuni. Despre alte platforme de social media se discuta mai puțin, spre deloc.

Poate și pentru că TikTok-erii de la noi nu se înghesuie la pomeni electorale. Victor nu vrea să se implice în politică, iar Ana crede că o asemenea campanie ar trebui foarte bine plătită.

Recomandări

S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
SISTEMUL „TYCHE" ÎȚI PUNE DIAGNOSTICUL
CE FACI CU CEL MIC ÎN MINIVACANȚĂ?
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
UE VREA NOI REGLEMENTĂRI PENTRU TIKTOKLITE
TÎLVAR VREA OBUZIERE DIN COREEA DE SUD

VICTOR VIBEZ, influencer TikTok: „Nu cred că mi-e locul acolo, în politică niciodată n-o să mă bag să zic ceva. Orice sumă de bani ar fi. Pentru mine nu contează, putea să fie și 20.000 de euro să vorbesc 10 secunde. Nu cred că aș face asta, doar pentru că mai mult îmi pasă de audiență și de felul cum țin eu la ei și de ce vreau să le arăt, decât de suma de bani.”

ANA PETCU, influencer TikTok: „Având în vedere că urmează încă 4 ani în sensul ăsta și tu susții acei 4 ani cu toată tăria și imaginea ta și vorbele tale și tot ce înseamnă persoana ta și persona ta de internet și de social media, consider că, da, ar trebui să fie un pic mai bine plătită și prin un pic, spun mai mult, mult mai bine plătită.”