Mih Lovin îţi povestește despre succesul agenţiei de influenceri de pe Tik Tok

Sursă foto: Profimedia
  • Aplicaţia Tik Tok a depăşit Instagram la numărul de utilizatori în România, peste 4 milioane de users
  • Un influencer pe Tik Tok poate să câştige din campanii şi 1000 de euro pe o singură postare
  • Agenţia cu cei mai mulţi influenceri români pe Tik Tok îşi dublează profitul datorită pandemiei

Ştiai că în momentul de faţă în România Tik Tok a depăşit Instagram la numărul de utilizatori? Are peste 4 milioane de users. Tik Tokul a cucerit publicul cu conţinutul video de 15 secunde, plin de dinamism, pentr că utilizatorii social media nu mai au răbdare să se uite la vloguri pe youtube.

Mih Lovin are agenţia cu cei mai mulţi marketing influenceri din România iar în perioada de pandemie acesta spune că business-ul a funcţionat mai bine ca oricând. Mih îţi spune dacă vrei să fii influencer poţi câştiga foarte bine din campaniile pe Tik Tok dacă te adresezi unei nişe şi postezi constant.

,,Am început focusarea pe platforma Tik Tok din vara 2019 când am intuit că paradigmele în social media se vor schimba, că tipologia de conţinut nu va fi poza ci va fi video, că tipologia de format va fi scurt de 15 secunde nu lung de peste 1 minut specific youtube-ului”, spune Mih Lovin, fondatorul Squad Influencers

,,Instagramul te expune oamenilor care te urmăresc deja, Tik Tokul te expune nu doar oamenilor care te urmăresc. Vă pot spune că aceeaşi bani pe care îi făceau  influencerii din Instagram pot fi aceeaşi bani pe care îi fac influencerii din Tik Tok, chiar mai bine de atât. Vorbim de la câteva sute de euro la sume care depăşesc evident 1000 de euro pe o postare” , adaugă el

Totodatp, Mih Lovin spune că pandemia pentru agenţia de influeneri a venit ca un plus, ca o oportunitate mai degrabă: ,,Suntem convinşi că pentru noi 2020 va însemna o creştere, suntem obişnuiţi cu creşteri care să se ducă spre aproape dublarearea cifrei anului anterior.”