• Instagram vrea să retragă funcția de „swipe-up”.
  • „Swipe-up” le oferea utilizatorilor posibilitatea să acceseze conținut web direct din Insta Stories.
  • Funcția va fi înlocuită cu stickere cu link.
  • Motivul pentru care compania face asta este pentru că vrea să le ofere utilizatorilor mai multă libertate de conținut, având în vedere că stickerele se pot formata după bunul plac.
  • Instagram evaluează dacă stickerele cu link vor fi accesibile mai multor utilizatori, nu doar celor care aveau funcția de „swipe-up” înainte (adică cei care aveau cel puțin 10.000 de followers).

Instagram vrea să retragă funcția de „swipe-up”, prin care oamenii pot accesa pagini web din Insta Stories, relatează The Verge. Schimbarea va intra în vigoare de la 30 august 2021. În locul funcției „swipe-up”, Instagram va oferi stickere cu link. Astfel, utilizatorii de Instagram pot da click pe stickerul cu link și pot accesa conținutul web dorit.

Motivul pentru care Instagram elimină această funcție este pentru că dorește să le ofere utilizatorilor de Instagram mai multă libertate în crearea de conținut, având în vedere că stickerele se pot formata după bunul plac.

Update-ul are la bază un test pe care compania l-a inițiat vara aceasta. În iunie 2021, Instagram începuse să testeze funcția de stickere cu link pentru mai mulți utilizatori, nu doar pentru cei care aveau deja opțiunea de „swipe-up” (adică utilizatorii de Instagram care aveau cel puțin 10.000 de followers).

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

Acum, Instagram a spus că stickerele cu link vor fi accesibile pentru cei care aveau funcția de swipe-up și înainte. Totuși, compania încă evaluează dacă funcția va fi oferită și altor utilizatori ai platformei sociale.

„Update-ul acesta ne va ajuta să ne dăm seama dacă este o decizie bună, înainte să le oferim mai multor oameni acces la aceasta”, a spus un purtător de cuvânt al companiei pentru The Verge.