- Tot mai mulți oameni aplică pentru rezidențiate în dermatologie.
- Fortune a raportat că numărul de locuri de muncă nu poate ține pasul cu cererea de locuri de muncă.
- Proliferarea dermatologilor pe TikTok a alimentat o serie de preocupări din partea colegilor.
O nouă carieră pentru Gen Z? Foarte posibil da, un nou trend pe social media este cel al „dermfluencerilor”. Aceștia combină pasiunea pentru îngrijirea pielii cu influența digitală. Iar în urma acestui trend, tot mai mulți oameni aplică pentru rezidențiate în dermatologie, scrie NY Post.
Fortune a raportat că numărul de locuri de muncă nu poate ține pasul cu cererea de locuri de muncă, făcând dermatologia a doua cea mai competitivă ocupație medicală.
Dar proliferarea dermatologilor pe TikTok a alimentat o serie de preocupări din partea colegilor care nu sunt pe social media. Ei se tem pentru viitorul domeniului lor dacă mai mulți profesioniști renunță la consultarea pacienților și își concentrează eforturile exclusiv pe crearea de conținut.
„Eu fac parte dintr-o generație cu experiență. Eu mi-am început cariera în dermatologie în 1994. Am fost și eu printre primii care și-au creat un site de promovare și consider că mi-a fost destul de util pe parcursul timpului pentru că la început, ca medic tânăr, sigur că este dificil să îți faci portofoliul de pacienți”, a explicat Viorica Gabrian, doctor dermatolog, la Aleph News.