- Companiile au creat influenceri generaţi pe computer.
- Influencerii virtuali au milioane de urmăritori.
- Influencerii reali nu-i văd ca o ameninţare, dar spun că e doar începutul.
Te-ai gândit vreodată că cel pe care-l urmăreşti pe Facebook sau Instagram nu e o persoană reală? Cu peste jumătate din populaţia planetei în social media, era doar o chestiune de timp până când companiile de publicitate, brandurile, să propună influenceri creaţi din imagini generate de computer şi algoritmi de inteligenţă artificială.
Advertisment
Lil Miquela e influencer virtual cu milioane de urmăritori. Are piese lansate pe Spotify şi a apărut pe coperţile revistelor de modă. KFC l-a readus la viaţă pe celebrul colonel Harland Sanders, iar casa de modă franceză Balmain (Balman) foloseşte trei modele virtuale.
Avem şi noi un influencer virtual, sub numele de Ana Tobor. Mih Lovin nu se simte ameninţat, dar crede că acesta e doar începutul.
Recomandări
„Ei trebuie văzuţi în primul rând ca o formă nouă de a transmite un mesaj, nu neapărat ambalat în ideea de influence. Respectiv de a fi o interfaţă umanoidă. Concurenţa dintre ei doi, dintre cele două categorii, nu este atât de mare în momentul de faţă, este doar o poveste interesantă-n piaţă. 0 E un început care e timid din punctul meu de vedere, raportat la ce o să fie în viitor”, spune Mih Lovin.
- Catedrala din Monreale a devenit noua atracție turstică a Italiei. Ce o face atât de specială și diferită față de celelalte
- Japonia va permite vânătoarea de urși din cauza înmulțirii acestora
- Noua lege a Guvernului vietnamez privind accesarea rețelelor de socializare a adus multe critici. Utilizatorii sunt nevoiți să-și confirme identitatea
- 28 de persoane, inclusiv copii, au fost ucise în urma bombardamentelor israeliene din Gaza. Un atac devastator a avut loc asupra unei școli care adăpostea familii strămutate
- Ion Cristoiu: De ce de abia acum îl citesc pe Lenin de-adevăratelea
Partenerii noștri