• Companiile au creat influenceri generaţi pe computer.
  • Influencerii virtuali au milioane de urmăritori.
  • Influencerii reali nu-i văd ca o ameninţare, dar spun că e doar începutul.

Te-ai gândit vreodată că cel pe care-l urmăreşti pe Facebook sau Instagram nu e o persoană reală? Cu peste jumătate din populaţia planetei în social media, era doar o chestiune de timp până când companiile de publicitate, brandurile, să propună influenceri creaţi din imagini generate de computer şi algoritmi de inteligenţă artificială.

Lil Miquela e influencer virtual cu milioane de urmăritori. Are piese lansate pe Spotify şi a apărut pe coperţile revistelor de modă. KFC l-a readus la viaţă pe celebrul colonel Harland Sanders, iar casa de modă franceză Balmain (Balman) foloseşte trei modele virtuale.

Avem şi noi un influencer virtual, sub numele de Ana Tobor. Mih Lovin nu se simte ameninţat, dar crede că acesta e doar începutul.

Recomandări

CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

„Ei trebuie văzuţi în primul rând ca o formă nouă de a transmite un mesaj, nu neapărat ambalat în ideea de influence. Respectiv de a fi o interfaţă umanoidă. Concurenţa dintre ei doi, dintre cele două categorii, nu este atât de mare în momentul de faţă, este doar o poveste interesantă-n piaţă. 0 E un început care e timid din punctul meu de vedere, raportat la ce o să fie în viitor”, spune Mih Lovin.