TikTok depăşeşte YouTube la timpul mediu de utilizare în SUA şi Marea Britanie

o fetita de 13 ani foloseste tiktok

A young girl records a TikTok video on September 1, 2021 in Rotterdam, Netherlands. Consumer organisation Consumentenbond and privacy watchdog Take back your privacy (TBYP) are taking popular Chinese video sharing app TikTok to court for illegally collecting children’s private data. The organisations are demanding € 2bn in damages. They accuse TikTok of accumulating sensitive data such as dates of birth, phone numbers and email addresses over several years, as well as sexual preference, religion and even biometric data in order to target children with specific advertising. Photo by Robin Utrecht/ABACAPRESS.COM

Utilizatorii de aplicaţii din Marea Britanie şi SUA petrec mai mult timp pe TikTok decât pe YouTube, potrivit App Annie, firma de monitorizare a aplicaţiilor, relatează BBC News.

App Annie a caracterizat TikTok-ul ca fiind un fenomen mondial care a „răsturnat mediul social şi online”.

Cu toate acestea, YouTube, gigantul video deţinut de Google, are aproximativ două miliarde de utilizatori lunari, în timp ce cele mai recente date sugerează că TikTok avea aproximativ 700 de milioane de utilizatori la mijlocul anului 2020.

YouTube este una dintre cele mai utilizate aplicaţii la nivel mondial, având un public masiv format din toate categoriile de vârstă. Conţinutul său „pur şi simplu ajunge la toţi cei care sunt online”.

Totuşi, raportul oferit de App Annie a ilustrat doar traficul de pe telefoanele Android. Nici datele din China, ţara în care TikTok este o aplicaţie majoră, nu au fost incluse în raport.

Datele arată că, în Marea Britanie, TikTok a depăşit YouTube în iunie 2020 şi şi-a menţinut poziţia de conducere încă de atunci. În SUA, TikTok şi YouTube au făcut succesiv schimb de locuri în topul celor mai utilizate aplicaţii la nivel naţional.

Dintre toate aplicaţiile de socializare, comunicare şi divertisment, TikTok este cea mai descărcată platformă la nivel mondial din 2020. Totodată, aplicaţia concurează cu YouTube pentru primul loc în ceea ce priveşte cheltuielile consumatorilor de anul trecut.

Raportul App Annie sugerează că aplicaţiile cu streaming live – inclusiv TikTok – alimentează o creştere a banilor cheltuiţi pentru creatorii de conţinut.

Pe lângă TikTok şi YouTube, raportul evidenţiază o altă aplicaţie de succes din ultimul an – Snapchat. Aplicaţia de mesagerie axată pe realitatea augmentată a înregistrat o creştere a descărcărilor în afara SUA cu aproape 30% de la an la an şi cu 45% faţă de acum doi ani, sugerează datele App Annie.

Exit mobile version