• O aplicație de dating relativ nouă, „Clover”, înregistrează un rating general al utilizatorilor mult mai mare decât „Tinder”.
  • „Clover” are mai multe elemente sociale, împrumutate de la platforme de socializare precum Instagram, Twitch și Facebook.
  • „Clover” vrea să știe, cu exactitate, ce tip de relație vrei, care sunt interesele tale și ce îți place să faci în timpul liber, toate acestea făcând profilul tău mult mai ușor de găsit.

O aplicație de dating relativ nouă, „Clover”, înregistrează un rating general al utilizatorilor mult mai mare decât „Tinder”. Deși „Tinder” continuă să fie cea mai populară aplicație de întâlniri printre tineri, la o scurtă analiză a recenziilor, se observă că inovatoarea „Clover” are evaluări mult mai mari în cadrul „App Store” de la Apple.

Spre deosebire de alte aplicații de întâlniri, „Clover” are mai multe elemente sociale, împrumutate de la platforme populare de socializare precum Instagram, Twitch și Facebook. De la interfața sa elegantă până la abordarea inedită a interacțiunilor cu alți utilizatori, „Clover” încearcă să îmbine aspecte ale platformelor de socializare și elemente mai tradiționale ale aplicațiilor de întâlniri.

De exemplu, utilizatorii se pot alătura unor discuții de grup și pot juca jocuri. Însă, ce diferențiază „Clover” de alte aplicații de dating este procesul de configurare. Noua aplicație vrea să știe, cu exactitate, ce tip de relație cauți, care își sunt interesele și cum îți place să îți petreci timpul liber. Toate acestea ajută la completarea profilului și îl fac pe utilizator mult mai ușor de găsit.

Recomandări

MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
CE FACEM CU POLUAREA?
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN

„Clover” funcționează pe baza unui algoritm al preferințelor

Aplicația va solicita utilizatorului date personale precum vârsta, numărul de kilograme, tipul de personalitate și ce fel de relație caută, pentru a-l direcționa, mai ușor, către persoane cu aceleași aspirații.

Tot în cadrul procesului de conectare, utilizatorul se poate înregistra cu datele de contact Facebook sau Snapchat. Dacă utilizatorul nu deține un cont pe astfel de platforme, atunci, el poate apela la datele de autentificare ale conturilor de Apple sau Google, potrivit specificațiilor aplicației.

Spre deosebire de „Tinder”, profilul utilizatorului nu va fi legat, neapărat, de conturile sale de socializare, un aspect avantajos din punct de vedere al confidențialității. Însă, aplicația de dating nu are o versiune desktop, fiind 100% o aplicație mobilă.

Cele douăzeci de întrebări

Mecanismul aplicației vine însoțit de un set de douăzeci de întrebări, cu ajutorul cărora utilizatorul poate identifica alte persoane cu opinii și viziuni similare. După ce a răspuns la întrebări, persoana își poate compara răspunsurile cu cele ale altor utilizatori de pe platformă. Întrebările variază de la unele destul de vagi, până la altele extrem de specifice, legate de preferințele persoanei în materie de mâncare sau tehnologie.

În plus, aplicația permite utilizatorului „Clover” să acceseze un întreg fișier în care să caute potențiale întâlniri disponibile. Aplicația promite că dispune de o serie de instrumente de dating compatibile cu măsurile Covid-19. De exemplu, dacă o persoană locuiește într-o zonă cu o rată ridicată de infectări cu Covid-19, „Clover” permite ca întâlnirea să se realizeze în format online sau prin video (deși această ultimă funcție este limitată doar la membrii premium).

Per ansamblu, „Clover” încorporează mai multe funcții în comparație cu tradiționala aplicație de întâlniri, „Tinder”. De asemenea, este mult mai specifică în stabilirea de potriviri, întrucât nu se bazează doar pe aspect, ci și pe interese, o distincție importantă, mai ales, dacă utilizatorii sunt interesați de o potențială relație serioasă.