• Instagram este cea mai folosită aplicație de marketing de către influenceri
  • TikTok-ul va fi aplicația pe care o vor folosi în 2021 pentru a genera conținut, spun 68% din participanții unui sondaj

TikTok este oficial a doua cea mai folosită aplicație de marketing de către influenceri. Pe primul loc se află Instagram, deținut de Facebook. Asta arată un sondaj realizat de 163 de agenții de marketing în perioada februarie-martie 2021.

68% dintre participanții acestui sondaj au declarat că TikTok-ul va fi aplicația pe care o vor folosi în 2021 pentru a genera conținut. Este o creștere uriașă față de 2020, când doar 16% dinstre respondenți spuneau că se gândesc să utilizeze platforma.

Instagram este pe primul loc, 93% dintre respondenți îl folosesc, urmat de TikTok, Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Snapchat și Twitch.

Recomandări

CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
C.E. INVESTIGHEAZĂ CHINA
CE ESTE DUREREA CRONICĂ
SCADE INTERESUL PENTRU VISION PRO
P.E. LUPTĂ CONTRA TRAFICULUI DE FIINȚE UMANE
PRAFUL SAHARIAN ACOPERĂ GRECIA

TikTok-ul pune presiune asupra Instagramului, iar un răspuns evident de la aceștia a venit anul trecut odată cu lansarea Reels, o caracteristică inspirată din TikTok.

„În topul preferințelor mele în materie de aplicații sunt: pe primul loc Instagram, al doilea WhatsApp și al treilea Lightroom, pentru că îmi editez pozele tot timpul“, spune Mimi, influencer.

Topul aplicațiilor folosite de creatorii de conținut

  1. Instagram- 93%
  2. TikTok- 68%
  3. Facebook-68%
  4. YouTube-48%
  5. Pinterest-35%
  6. Twitter-32%
  7. Snapchat-26%
  8. Twitch-13%