• În total, Facebook a eliminat peste 20 de milioane de postări în aproximativ un an. 
  • În timpul pandemiei, oficialii Facebook au stârnit furia celor care au criticat izolarea, vaccinurile şi utilizarea măştii de protecţie.
  • În perioada alegerilor prezidenţiale din SUA Zuckerberg se străduieşte, de asemenea, să pară nepartizan.

Facebook a fost „presat” de guvernul SUA să cenzureze conținutul legat de COVID-19 în timpul pandemiei globale și că regretă decizia companiei de a da curs cererilor, anunță TIME.

„În 2021, oficiali de rang înalt din Administrația Biden, inclusiv de la Casa Albă, au exercitat presiuni repetate asupra echipelor noastre timp de luni de zile pentru a cenzura anumite conținuturi COVID-19, inclusiv umorul și satira”, a scris Zuckerberg într-o scrisoare adresată Comitetului Judiciar al Camerei Reprezentanților a SUA.

Și, deși a fost decizia Meta de a elimina sau nu conținutul, continuă el, „presiunea guvernului a fost greșită și regret că nu am fost mai deschiși în această privință”.

Recomandări

AJUTOR PENTRU SECRET SERVICE
UK SE PREGĂTEȘTE DE MPOX
PRIMUL TRANSPLANT HEPATIC
PUTIN MĂREȘTE ARMATA
CUTREMUR ÎN ROMÂNIA
BRAND SAU UNIFORMĂ?

În timpul pandemiei, oficialii Facebook au stârnit furia celor care au criticat izolarea, vaccinurile și obligativitatea de a purta mască, deoarece au eliminat anumite postări, susținând că acestea conțineau informații eronate legate de virus sau că încălcau politicile platformei. În total, Facebook a eliminat peste 20 de milioane de conținuturi în puțin peste un an.

Zuckerberg se alătură altor directori din domeniul social media, inclusiv lui Jack Dorsey, fostul CEO al platformei de blogging Twitter, care au deplâns cazurile anterioare de moderare a conținutului care, în opinia lor, „au mers prea departe”.

Există o dezbatere globală în creștere cu privire la măsura în care companiile de social media ar trebui să supravegheze comentariile, imaginile și alte conținuturi postate de utilizatorii lor. Unele platforme consideră că nu ar trebui să se implice atunci când vine vorba de a le spune utilizatorilor ce pot și ce nu pot spune online.

Citește și