O tânără din Galați a leșinat la puțin timp după ce s-a vaccinat cu Pfizer. Ce au stabilit medicii în urma investigațiilor

Sursa Foto: Profimedia
  • Tânăra și-a revenit rapid și nu a avut nevoie de îngrijri medicale.
  • Medicii au stabilit că este vorba despre o stare de lipotimie.
  • Femeia nu a avut nevoie de îngrijiri medicale.

O tânără de 28 de ani din Galați a leșinat la puțin timp după ce s-a vaccinat cu serul produs de Pfizer. Incidentul s-a produs la un centru de vaccinare din oraș și nu a avut urmări pentru femeie. Aceasta și-a revenit rapid și nu a avut nevoie de îngrijri medicale.

Reacția adversă a fost consemnată în cadrul centrului de vaccinare organizat la Spitalul Militar din Galați. Medicii au stabilit că este vorba despre o stare de lipotimie apărută pe fondul unui atac de panică, imediat după administrarea serului Pfizer.

Femeia nu a avut nevoie de îngrijiri medicale.

„În ultimele 24 de ore a fost raportată, la Centrul P SMU Aristide Serfioti, o reacție adversă post imunizare – o stare de lipotimie pe fondul unui atac de panică. Persona (femeie – 28 de ani) și-a revenit imediat și nu a necesitat intervenție medicală”, a anunțat Prefectura Galați.