Răspunsul firmei Lensa, după acuzațiile că ar fi ascuns cazuri de Covid-19 pentru a nu pierde clienți

Sursă foto: Profimedia
  • Firma Lensa a fost acuzată că a ascuns angajaţi infectaţi cu Covid-19 ca să nu piardă clienţi
  • Reprezentanţii magazinului de optică spun că acuzaţile sunt false
  • Lensa transmite că afirmaţiile au fost făcute de un fost angajat şi că ,,se poate vorbi despre un caz grav de conflict de interese”

Firma Lensa este acuzată că a ascuns mai mulţi angajaţi bolnavi de Covid-19, pentru a nu pierde clienţii. Două cazuri de infectare în rândul angajaţilor au apărut la showroomul firmei din Bucureşti, cel mai mare magazin de profil din România. În jur de 30 de angajaţi lucrează în showroom. Potrivit unui fost angajat al companiei, al cărui soţie încă lucrează pentru Lensa, reprezentanţii firmei nu le-au spus nici măcar angajaţilor că există cazuri suspecte şi nu au anunţat DSP-ul.

Reprezentanţii Lensa spun că au luat toate măsurile care se impuneau, au dezinfectat suprafeţele, au testat toţi anagajaţii şi au informat DSP-ul. De asemenea, toţi angajaţii din showroom sunt monitorizaţi, li se ia temperatura periodic, iar măştile sunt schimbate o dată la două ore. Lensa, care doar ce a aniversat şapte ani de existenţă, susţine că fostul angajat vrea să facă rău companiei.

„Persoana respectivă a părăsit compania noastră în urmă cu circa 10 luni. Potrivit informaţiilor noastre, în prezent, dumnealui colaborează cu cel puţin o altă companie aflată în competiţie directă cu Lensa. Astfel, afirmaţiile despre noi sunt cel puţin tendenţioase şi considerăm că se poate vorbi despre un caz rav de conflict de interese în această situaţie”, a transmis Lensa, la solicitarea Mediafax.