Un medic din România a suferit o paralizie temporară facială, după al doilea vaccin anti-Covid

Reacții adverse, după rapel. La ce să te aştepţi și cum le depășești. Sfaturile medicilor Profimedia
  • Un medic din Vâlcea, vaccinat cu doza de rapel, a suferit paralizie temporară facială.
  • În prezent, starea doctoriței este bună, transmite Ministerul Sănătății.
  • Medicul care a suferit paralizia temporară facială are 32 de ani.

O reacție adversă rară a fost semnaltă, joi, după doza de rapel. Un medic din Vâlcea, în vârstă de 32 de ani, a suferit o paralizie temporară facială, după ce i s-a administrat al doilea vaccin anti-Covid, însă starea sa de sănătate este bună în acest moment, transmite Ministerul Sănătății.

Ministerul Sănătății a fost informat, joi, de către reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică – Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile despre o reacție adversă rară, respectiv paralizie temporară facială, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty).

Reacția, întâlnită și la alte tipuri de vaccinuri

„În acest moment, pacienta se află într-o stare de sănătate bună, iar rezultatele analizelor nu arată modificări patologice”, spun reprezentanții ministerului.

Potrivit Ministerului Sănătății, reacția adversă avută, potrivit prospectului vaccinului BioNTech Pfizer (Comirnaty), este una rară, care se manifestă și la alte tipuri de vaccinuri.