- Postarea a strâns zeci de mii de like-uri și comentarii.
- Pe site-ul H&M, broșele cu perle pentru bărbați sunt sold out.
Adidas celebrează femeia, acum la început de martie, așa cum…dă bine pe rețelele sociale. Naturalețea este sărbătorita printr-o serie de poze pentru echipamentele sportive promovate de o fată cu mult păr la subraț.
Au curs zeci de mii de like-uri și comentarii la postare, și parcă toată planeta s-a relaxat – “Tot respectul meu pentru această companie.”, scrie o tânără la comentarii. “Ăștia care nu sunteți de acord cu părul pe corp, sunteți ok? Bravo, o postare magnifică”, e un alt comentariu. “Mulțumim Adidas pentru că sunteți alături de femeile care au libertatea de a alege ce fac cu corpul lor”, scrie altcineva.
Pe contul de Instagram Adidas Women apar și modele supraponderale, iar postările sunt la fel de apreciate.
TOP ARTICOLE
- Un virolog care a lucrat pentru Bill Gates avertizează că vaccinarea în masă ar putea fi „un pas mic împotriva virusului și o catastrofă pentru omenire”
- Un vlogger rus critică Dacia Duster: „România, asta înseamnă că vor fi decizii țigănești. Nu putem să nu remarcăm școala românească”
- STUDIU. Persoanele care au avut COVID-19 nu sunt nevoite să facă și a doua doză de vaccin pentru a fi imunizate
Rămânem în aceeași lume, dar mergem la o altă companie care alege o promovare controversată pe net – broșele pentru bărbati, drăguțe, cu perle, sunt sold out pe site-ul H&M.
Partenerii noștri