- Șampania va reveni pe podiumuri după patru ani.
- În ultimii ani, piloţii au sărbătorit victoriile în curse prin stropirea cu vin spumant italian.
- Fondată în 1743, Moët & Chandon are peste 280 de ani de excelență în fabricarea șampaniei și o istorie în sporturile cu motor.
Moet & Chandon a fost confirmat miercuri drept furnizorul oficial de şampanie al Formulei 1. Astfel, şampania va reveni pe podiumuri după patru ani în care piloţii au sărbătorit victoriile în curse prin stropirea cu vin spumant italian, scrie Reuters.
Advertisment
Brandul, care a mai fost partener al Formulei 1 între 1966 şi 2000, va deveni, de asemenea, sponsorul principal al Marelui Premiu al Belgiei de la Spa-Francorchamps, din iulie.
Grupul LVMH, cel mai important din industria de lux, a încheiat un contract de sponsorizare pe 10 ani anunţat în octombrie anul trecut, cu Formula 1, deţinută de Liberty Media, care include mărcile Louis Vuitton, Moet Hennessy şi TAG Heuer.
Recomandări
Tag Heuer a înlocuit Rolex în calitate de cronometru oficial, în timp ce Louis Vuitton este partener al sportului şi sponsor principal al Marelui Premiu al Australiei, care va deschide sezonul la Melbourne în martie.
Fondată în 1743, Moët & Chandon are peste 280 de ani de excelență în fabricarea șampaniei și o istorie în sporturile cu motor, fiind asociată cu victoriile unor campioni legendari precum Mika Hakkinen, Niki Lauda, Alain Prost, Michael Schumacher, Ayrton Senna și Sir Jackie Stewart.
Citește și
- Nanoceluloza produsă de bacterii revoluționează industria modei și nu numai. Cum funcționează aceasta
- Propunerea de suspendare din funcţie a Preşedintelui Iohannis a fost respinsă de Birourile Parlamentare Reunite
- Sunt Putin și Trump în dialog secret? „Contactele s-au intensificat”, afirmă Kremlinul
Partenerii noștri