• Rapid Bucureşti a dat faliment în 2016
  • În acelaşi an, o parte dintre fanii din peluză au fondat ACS Rapid FNG
  • Echipa a promovat anul trecut în Liga a IV-a

Vin din tribune şi acum îşi trăiesc visul pe teren.

Îşi spun Frumoşii Nebuni ai Giuleştiului. 120 de fani care şi-au dorit Rapidul lor, departe de problemele care bântuie de ani de zile fotbalul din România.

Ei au fondat echipa, care joacă deja de patru ani de zile. Vin cu bani de acasă s-o susţină, dar fiecare are un cuvânt de spus în mersul clubului.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Niciunul nu este fotbalist full-time. Totuşi, picioarele nu mai sunt la fel de grele, după o zi de muncă, atunci când joacă pentru pasiunea lor cea mai mare.

„Merg pe Giuleşti de la 11 ani, când am fost adus de tata. Spiritul ăsta e unic! Rapidist te naşti. Rapidist nu devii. Fiecare simte la fel! Sentimentul e acelaşi. Când noi pierdem şi plângem, plâng şi ei! Când ei se bucură, ne bucurăm şi noi!Pentru noi, Rapidul ăsta înseamnă aproape totul! Vrem să fie ceva curat, să fie ceva al nostru”, spune Mihai Gheorghe, suporter.

„Suntem mândri de băieţi! Au depus o muncă extraordinară, ţinând cont că şi muncesc. Avem mare încredere şi obiectivul nostru, al tuturor, anul ăsta competiţional este să prindem play-off-ul, să ne luptăm pentru promovare!”, a declarat antrenorul echipei, Iulian Branzelof.

„Ne-am decis să plecăm noi pe drumul nostru şi să ne facem noi Rapidul nostru. 0Noi am făcut chiar ceva diferit faţă de ce se întâmplă acum în fotbalul românesc În primul rând este vorba de pasiune Toţi aceşti băieţi s-au săturat de-a lungul timpului ca oamenii de afaceri să vină şi să-şi facă mendrele cum ştiu ei mai bine”, spune Adrian Grigore, suporter.

„Ştim ce se întâmplă cu clubul nostru! Ştim exact fiecare ban pentru ce este cheltuit. Putem să ne structurăm asociaţia pe diferite planuri: sportive, marketing…depinde ce avem nevoie, de cum simţim că trebuie să evoluăm”, a decalrat Cătălin Matei, unul dintre asociați.