• Fosilele descoperite în China ar putea revoluționa modul în care oamenii de știință înțeleg evoluția umană.
  • Fosilele de pești descoperite în provinciile Guizhou și Chongqing din China conțin cei mai vechi dinți găsiți vreodată și i-au ajutat pe oamenii de știință să înțeleagă modul în care s-au format maxilarele și membrele noastre cu milioane de ani în urmă.
  • Ca urmare a acestei descoperiri uluitoare, este posibil ca primii strămoși ai oamenilor să fi existat cu aproximativ 10 milioane de ani înainte de ceea ce se credea inițial.

Noi fosile descoperite în China ar putea revoluționa modul în care oamenii de știință înțeleg evoluția umană. Fosilele de pești descoperite în provinciile Guizhou și Chongqing din China conțin cei mai vechi dinți găsiți vreodată și i-au ajutat pe oamenii de știință să înțeleagă modul în care s-au format maxilarele și membrele noastre cu milioane de ani în urmă.

„Noile fosile schimbă totul”, a declarat Zhu Min, liderul echipei care a făcut descoperirea. „Acum știm cât de mari sunt, cum arată și cum au evoluat în timp”.

ATAC ÎNTR-O BISERICĂ DIN SYDNEY
IRANUL ATACĂ ISRAELUL
POLITICO: URSULA ARE ȘANSE MAI MICI LA C.E.
CÎRSTOIU NU SE RETRAGE
ZIUA MONDIALĂ A ARTEI
TESLA, DATĂ ÎN JUDECATĂ DE O MAMĂ

Fosilele datează de acum 436 până la 439 de milioane de ani, în perioada numită perioada Siluriană. În această perioadă, Pământul a cunoscut câteva evenimente importante, printre care se numără dezvoltarea stratului de ozon.

Spre sfârșitul Silurianului au început să apară peștii cu fălci, ceea ce le-a permis să fie vânători mai buni și, prin urmare, să transmită gene mai bune. Acesta a fost un pas uriaș în evenimentele evolutive care vor duce în cele din urmă la dezvoltarea omenirii.

Zhu, de la Institutul de Paleontologie și Paleoantropologie a Vertebratelor (IVPP) din Beijing, a condus o echipă internațională care a găsit fosilele și a publicat descoperirile, ale căror detalii au fost dezvăluite în publicația Nature.

Aceasta nu este singura descoperire recentă care indică existența unor ființe impresionante cu mult înainte ca oamenii, așa cum îi știm noi, să fi cutreierat Pământul. În Orientul Mijlociu a fost găsit un colț de elefant preistoric uriaș, cu o lungime de 2,5 metri și o vechime estimată la aproximativ 500.000 de ani.

Se crede că această descoperire ar putea proveni de la un animal de două ori mai mare decât elefanții africani cu care suntem obișnuiți astăzi. Colțul a fost găsit de biologul Eitan Mor, care a fost în vizită în regiune pentru a cerceta elefanți străvechi.

Acesta a declarat: „Spre surprinderea mea, am observat ceva ce părea a fi un os de animal mare care ieșea din pământ. Când m-am uitat mai atent, mi-am dat seama că era „ceva real”, așa că m-am grăbit să raportez acest lucru.”