• Propunerea nemaiîntâlnită se intitulează „A Beacon in the Galaxy” (BITG) și a fost prezentată de 11 cercetători ce au venit din partea mai multor instituții.
  • Propunerea a fost publicată săptămâna aceasta în Arxiv, un depozit de lucrări științifice cu acces liber.
  • Pentru ca mesajul să fie transmis, raportul a propus folosirea FAST Observable Field, cel mai mare radiotelescop din lume.

Oamenii de știință vor să intre în contact cu extratereștrii, motiv pentru care își doresc să trimită în spațiu imagini nud ale oamenilor. Toate aestea vor face parte dintr-un mesaj codificat.

Propunerea nemaiîntâlnită se intitulează „A Beacon in the Galaxy” (BITG) și a fost prezentată de 11 cercetători ce au venit din partea mai multor instituții, printre care se numără oamenii de știință de la NASA Jet Propulsion Laboratory. Mai mult decât atât, propunerea a fost publicată săptămâna aceasta în Arxiv, un depozit de lucrări științifice cu acces liber.

Aceasta era alcătuită dintr-un mesaj cu cod binar ce ar urma să fie trimis extratereștrilor „din galaxia Calea Lactee”. De asemenea, mesajul va include concepte științifice, inclusiv forma umană.

EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
PRINȚUL LOUIS A ÎMPLINIT ȘASE ANI
DAVID PECKER ÎȘI REIA ACUZAȚIILE ÎMPOTRIVA LUI TRUMP
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
BIN SALMAN CAUTĂ INVESTITORI PENTRU NEOM

Contactarea extratereștrilor ar putea să creeze o punte de legătură între ei și noi

„Aceste informații fac parte din așteptările de bază ale oricărui mesaj către un ETI, deoarece permit recunoașterea înfățișării noastre, un detaliu al unui anumit ETI care, fără îndoială, ar fi de interes pentru noi și relevant în cazul în care se vor stabili schimburi ulterioare sau dacă, într-o zi, ne vom întâlni fizic”, au spus cercetătorii, potrivit CNN.

Mesajul, dacă va fi trimis, va include: o hartă a Pământului, un timbru de timp, un timbru de locație, explicații vizuale ale algebrei și ale altor operații matematice, reprezentări vizuale ale structurii ADN-ului cu dublă elice și ale unui atom de hidrogen, o ilustrație a sistemului solar, dar și o ilustrație zâmbitoare a două corpuri umane, unul masculin și unul feminin, care vor face cu mâna către privitor.

Pentru ca mesajul să fie transmis, raportul a propus folosirea FAST Observable Field, cel mai mare radiotelescop din lume, situat în Pingtang, Guizhoou, China.