• Potrivit oamenilor de știință, pe Venus ar fi fost descoperite forme de viață.
  • Ipoteza lor este un pic cam exagerată, deoarece norii din atmosfera de dioxid de carbon a planetei ar putea avea forme de viață care ar putea rezista la picăturile de acid sulfuric care îi înconjoară.
  • Începând cu iunie 2021, NASA și Agenția Spațială Europeană se pregătesc să trimită propriile nave spațiale respective către Steaua dimineții în următorii 10 până la 15 ani.

Potrivit oamenilor de știință, pe Venus ar fi fost descoperite forme de viață. Anul trecut, cercetătorii au creat vâlvă când au anunțat descoperirea mai multor surse de fosfină în atmosfera lui Venus.

Aceștia au afirmat atunci că acest gaz incolor și inodor ar putea fi un potențial indiciu al existenței vieții, deoarece se datorează adesea descompunerii materiei organice pe Pământ.

Acum, ipoteza, potrivit revistei Futurism, este puțin exagerată, întrucât norii din atmosfera de dioxid de carbon a planetei ar putea avea forme de viață care ar putea fi rezistente la picăturile de acid sulfuric care îi înconjoară.

OFICIAL, AVEM O NOUĂ STAȚIUNE
AI ACEEAȘI RUTINĂ LA JOB?
ZELENSKI RĂSUFLĂ UȘURAT
CÎRSTOIU: MANDATUL MEU E PE MASA COALIȚIEI
CE SCOP ARE ISRAELUL

Cu toate acestea, un nou studiu realizat de oamenii de știință de la Massachusetts Institute of Technology (MIT) arată că prezența amoniacului ar putea neutraliza acidul sulfuric.

Aceștia au precizat că amoniacul ar propulsa un lung lanț de reacții chimice care pot face ca norii lui Venus să devină un loc ospitalier pentru viețuire.

Potrivit acestora, amoniacul ar propulsa un lung lanț de reacții chimice care ar putea transforma norii lui Venus într-un loc ospitalier.

„În esență, formele de viață și-ar putea crea propriul mediu pe Venus”, au scris cercetătorii în lucrarea lor.

„Teoria noastră, prin urmare, prezice că norii sunt mai locuibili decât se credea anterior și ar putea fi locuiți”, au adăgat cercetătorii.

Autorii sugerează, de asemenea, că gazul de amoniac în sine ar putea fi rezultatul unor procese biologice, în loc de fulgere sau erupții vulcanice, așa cum au sugerat cercetările anterioare.