Aplicația care potrivește influencerii și businessurile. Găsește instant cele mai bune „perechi”

  • S-a lansat o aplicație care îți arată influencer-ul potrivit pentru brand-ul tău
  • Aplicația este gratuită
  • În spate există o bază de date de peste 700 de influenceri din care aplicația alege

A apărut un fel de Tinder pentru businessuri. Aici găsim influcencerul potrivit pentru brand.

Nu trebuie decât să introducem câteva detalii despre companie și în scurt timp vom primi trei propuneri de influenceri potriviți. Dacă o agenție are nevoie de câteva zile pentru a-i indentifica, aplicația face asta doar în câteva ore. Ideea îi aparține lui Ciprian Susanu, expert în digital marketing.
El a îmbinat cunoștiintele de marketing cu tehnologiile celor de la Mocapp.(

Apăsăm butonul de „găsește-ți partenerul” și suntem întrebați dacă reprezintăm un brand de servicii sau un brand de produse. Ciprian Susanu spune că pentru companii este foarte greu să își dea seama care este influencer-ul potrivit.

Ciprian Susanu, fondatorul Lovefluencer: „Au fost peste o mie de persoane pe acest site în cursul zilei de ieri și câteva zeci de brand-uri deja și-au găsit perechea. Noi însă o să ținem aplicația activă toată luna februarie pentru că, nu-i așa? După Valentine’s Day mai urmează și Dragobete și atunci mai sunt multe ocazii ca antreprenorii, brand-urile să își găsească perechea influencer pe aplicația noastră.”

Florin Grozea este antreprenor și crede că în anul acesta ai nevoie de ajutorul la influencerilor pentru a avea succes.

Florin Grozea, antreprenor: „Îți dau un exemplu. Pentru campania din toamna trecută pe care am făcut-o cu Mocapp pentru a atrage investiții, am folosit, pe lângă strategiile clasice de digital marketing și de PR și relațiile noastre cu influencerii care erau relevanți sau sunt relevanți în această industrie. Am apelat la oameni pe care îi respectă investitorii pe care îi căutam.”

Mimi are deja un milion de followerși pe Instagram. Spune că potrivirea brand-influencer este foarte importantă.

Mimi, influencer: „Cred că este o idee interesantă cu siguranță. Nu pot să îmi imaginez un univers în care noi, influencerii, am lucra direct cu brand-urile, cred că avem mare nevoie de cineva care să ne reprezinte. Deci da, probabil aș folosi chestia asta, dar cu siguranță aș redirecționa brand-urile către managerul meu.”