• Utilizatorii de Clubhouse din România s-au triplat în ultimele două luni
  • În România, sunt acum 255.498 de utilizatori, potrivit Ziarului Financiar
  • Românii aleg cel mai des room-urile despre turism

Clubhouse, aplicația de networking bazată pe audio-chat, prinde din ce în ce mai mult avânt în România.

Numărul de utilizatori din România ai acestei platforme s-a triplat în ultimele două luni, potrivit Ziarului Financiar. 44% dintre utilizatorii de iPhone care au participat la sondaj au aplicația instalată, comparativ cu aproape 13% câți erau în februarie. Numărul românilor care utilizează Clubhouse a ajuns astfel la 255.000.

Cei mai mulți, adică 53%, intră în room-uri unde principalul subiect este turismul, 46% în room-uri despre sport, 44% caută socializarea, chiar există un grup “Scurtă pauză de cafea”, iar 40% dintre utilizatori intră în room-uri despre wellness. Se pare că românii preferă room-urile locale, în detrimentul celor internaționale și asta pentru că au parte de un conținut calitativ.

Recomandări

FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA
ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STRIGĂTULUI
CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
BLIKEN AJUNGE ÎN CHINA

Carmen Ivanov, profesor de dicție și utilizator al aplicației, a zis că îi plac room-urile locale, dar în cele internaționale a avut și experiențe surprizantoare, cum ar fi că s-a aflat în același room chiar cu Brad Pitt. A mărturisit că deși prima oară a crezut că e doar cineva care îi folosește numele, în final s-a dovedit a fi chiar el.

Potrivit sondajului, 50% revin săptămânal, în timp ce 30% dintre utilizatori folosesc aplicația chiar zilnic. 57% dintre ei fac parte din unul până la trei cluburi. 51% au declarat că au mai puțin de 50 de followers.