CFR intră în era digitală și lansează o nouă metodă prin care poți cumpăra bilete. Cât de utilă este aplicația

  • De vineri ai o aplicație prin care îți poți cumpăra biletele CFR
  • Aplicație este în testare timp de 30 de zile
  • Poți prezenta pe telefon biletul conductorului și dacă nu ai semnal

Poți cumpăra bilete pentru o călătorie cu trenul, direct de pe telefonul tău. CFR a lansat o aplicație. Opțiunile sunt noi, dar problemele de care te lovești sunt cele care existau și atunci când cumpărai bilete de pe site-ul companiei.

„De azi, CFR a intrat în era digitală, dar numai pe jumătate am putea spune. Compania a lansat aplicația CFR Călători, mersul trenurilor și bilete online de unde cumpărătorii își pot cumpăra bilete folosind aplicația. Eu mi-am descărcat aplicația, mi-am făcut cont și haideți să vedem cum funcționează. Plecăm de la București, Gara de Nord și mergem către Brașov. Apăs pe butonul de căutare și îmi arată o listă de trasee ale trenurilor. Avem, de exemplu, un tren la ora 15.15, dorim să cumpărăm, dar aplicația ne transmite următorul mesaj: Nu se poate cumpăra online această rută, deoarece trenul va pleca în mai puțin timp decât perioada admisă pentru cumpărarea online. Vă rugăm să cumpărați direct din stație. Asta pentru că achiziționarea biletelor se poate face cu minim șase ore înainte ca trenul să ajungă în gară”, e explicat Alexandru Orian, corespondent Aleph News.

Așa cum îți închipui, nu toți călătorii sunt încântați.

„Păi asta o face de cinci ori mai inutilă pentru că, dese ori, biletele sunt cumpărate cu cel puțin 6 ore înainte să ajungă trenul. Nu cred că știu pe nimeni, cel puțin eu, dintre prietenii mei, care cumpără bilete mai devreme de 6 ore de când pleacă trenul, noi ne cumpărăm imediat, pentru imediat de urcăm în el și plecăm”, a spus Alin.

„E nașpa pentru că pot să fiu în grabă și la casă (casa de bilete) să fie 30 de persoane, cum s-a întâmplat azi. Și am stat 40 de minute la cas”, e de părere și Ana Maria.

Cum aplicația este pentru încă o lună în perioadă de probă, compania are ce să învețe din reacțiile călătorilor.

„Pai e cool că cumva au făcut sistemul ăsta mult mai ușor și mult mai digital de cumpărare a biletelor și pare util”, crede David.

„E ok aplicația, doar că nu e ok faptul că e intervalul atât de mare, 6 ore. Adică putea să fie măcar 2 ore, plus că mai sunt persoane care află foarte curând că vor să plece undeva”, spune Miruna.