Emisiunea ta favorită poate dura exact cât îți dorești. Ce au discutat directorii companiilor big tech la Summit-ul virtual Digital Hollywood

Emisiunea ta favorită poate dura fix cât gătești mâncarea, sau fix cât drumul spre casă. Cum vine asta? Ei bine, companii precum Nvidia, AWS, Microsoft și Paramount au prezentat cazuri de utilizare a A.I. în diverse domenii, de la marketing și producție până la distribuție și accesibilitate. Discuția a avut loc în cadrul summit-ului Digital Hollywood.

Greva de la Hollywood a împins industria spre o nouă eră. Summit-ul a cuprins multe puncte, importante sunt start-up-urile care promit să revoluționeze cinematografia. A.I.-ul poate analiza preferințele utilizatorilor și crea conținut personalizat, cum ar fi episoade editate special pentru fiecare spectator. Același gen de diversificare pe care o încearcă Netflix, în prezent.

Companii precum ElevenLabs dezvoltă tehnologii care permit clonarea vocii, facilitând dublarea filmelor și televiziunilor în multiple limbi. Alte start-up-uri care care merită menționate sunt Runway, Krikey.ai și Hour One, care generează imagini animații și chiar personaje digitale. Care e partea bună? Reduc costurile de producție. Speechmatics transcrie și traduce, asta desigur pentru subtitrare, și face parte din Inception, nu filmul cu DiCaprio, ci programul de la Nvidia.

Cinematografia va arăta diferit în următorul deceniu, odată ce aceste start-up-uri reușesc să impresioneze, să ajungă la performanță, creând un mediu sigur pentru datele personale and so on. Când vom ajunge acolo, vom avea parte de noi reglementări pentru a le putea integra și înțelege cum să le folosim când vine vorba de producție.

Următorul summit va avea loc pe 6 ianuarie, anul viitor. Iar atunci vom vedea ce puncte comune au reușit să găsească Hollywood-ul și companiile big tech.

Exit mobile version