Marile companii tech își testează produsele pe proprii angajați. Află mai multe despre „dogfooding”


Cel mai mare experiment de „dogfooding” din Silicon Valley a început, iar implicațiile sunt uriașe. Aceasta implică faptul că marile companii tech iau modele lingvistice și instrumente de Inteligență Artificială generativă și le pun la lucru în cadrul propriilor organizații.

Dogfooding este atunci când companiile de tehnologie testează invențiile pe proprii angajați. Înainte de a încerca să-i convingi pe toți ceilalți să-ți mănânce mâncarea, ar fi bine să o guști tu mai întâi. Așa spun și cei din Silicon Valley. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a identifica problemele și de a face modificări înainte de lansarea completă.

Aceste teste ajută la stabilirea gradului de succes al produselor de Inteligență Artificială puse în practică. Miliarde de dolari depind de acest lucru. Rezultatele ar putea schimba, de asemenea, modul în care operează marile companii de tehnologie – și de câți ingineri au nevoie. Milioane de locuri de muncă depind de acest lucru.

Microsoft tocmai s-a angajat într-un experiment similar. Business Insider a raportat recent că gigantul tech a lansat noul său upgrade de productivitate 365 Copilot AI pentru angajați. Compania a organizat recent un „hackathon” pentru a-i pune la curent pe angajați cu cele mai recente tehnici de implementare a Inteligenței Artificiale. Dacă această tehnologie se ridică la înălțimea așteptărilor, am putea vedea mii de demiteri. Sau, angajații actuali și-ar putea păstra locurile de muncă, însă ar schimba domeniul.

Citește și

Exit mobile version