Meta anunță că a creat un nou sistem de autentificare în realitate virtuală

facebook

Meta Platforms modifică modul în care utilizatorii se conectează la căștile sale de realitate virtuală, revenind asupra unei modificări anterioare, care prevedea ca pe dispozitive să fie necesare conturi din aplicația emblematică Facebook a companiei, păstrând în același timp legăturile cu conexiunile sociale de acolo.

Compania va lansa noile sale conturi Meta începând cu luna august, a declarat joi directorul executiv Mark Zuckerberg într-o postare pe Facebook.

Gigantul social media a anunțat anul trecut că intenționează să elimine cerința de conectare la Facebook, după o reacție negativă din partea utilizatorilor care anterior accesaseră căștile folosind conturi separate de la Oculus, compania de realitate virtuală pe care Meta, cunoscută atunci sub numele de Facebook, a achiziționat-o în 2014.

Cu noua structură de autentificare, conturile Meta vor controla accesul la nivel de dispozitiv și vor gestiona achizițiile de aplicații, în timp ce profilurile Meta Horizon vor reprezenta prezența socială a utilizatorilor în realitatea virtuală, cu nume de utilizator și avatare asociate, a precizat compania într-o postare pe blog.

Noul centru unificat Meta Accounts Center

Oamenii vor avea, de asemenea, opțiunea de a-și conecta profilurile într-un centru unificat Meta Accounts Center, care va integra conexiunile sociale existente de pe Facebook, Instagram sau Messenger în experiențele lor de realitate virtuală, a precizat compania.

Pentru conturile care nu sunt adăugate la Accounts Center, compania va combina datele utilizatorilor din toate aplicațiile doar pentru numărarea utilizatorilor și aplicarea regulilor de siguranță, a declarat un purtător de cuvânt pentru Reuters.

Într-o notă de săptămâna trecută, șeful de produs Chris Cox a făcut aluzie la această schimbare, pe care a denumit-o Project Simile și despre care a spus că va potența continuitatea în tot metaversul, potrivit unei copii a postării consultate de Reuters.

Meta a făcut presiuni pentru a integra conturile și alte produse în familia sa de aplicații, care oferă utilizatorilor funcționalitate între aplicații, permițând în același timp companiei să consolideze datele despre comportamentul lor în diferite medii.

Exit mobile version