Strategia postărilor pentru a avea succes pe Instagram. Sfaturile creatorilor de conținut

Instagram Sursa foto: Profimedia
  • Business Insider a aflat cât de des trebuie să postezi pe Instagram ca să fii vizibil.
  • Creatorii de conținut trebuie să posteze peste tot: pe Feed, Stories, IGTV și Reels.
  • Influencerii spun că strategia de creștere a vizibilității este nerealistă.

Cum îmi cresc vizibilitatea și numarul de followers pe Instagram? E o întrebare pe care și-o pun nu doar influencerii, ci și cei care au business-uri pe care le promovează pe platforma lui Mark Zuckerberg. Business Insider a stat de vorbă cu mai mulți creatori de conținut care au primit sfaturi despre cum și cât de des să posteze pe Instagram chiar de la dezvoltatorii platformei.

Tot secretul pentru a aduna mai mulți urmăritori constă în a posta constant pe toate mediile oferite de platformă. Rețeta arată cam așa:

  • 3 postări pe Feed/săptămână
  • 8-10 postări pe Stories/săptămână
  • 4-7 postări pe Reels/săptămână
  • 1-3 postări pe IGTV/săptămână (incluzând un Instagram Live).

Cei care au urmat sfaturile au înregistrat creșteri ale numărului de followers cu 3% și al vizibilității cu peste 500%. Creatorii de conținut spun că deși funcționează, este o strategie nerealistă pe termen lung, pentru că volumul de postări este mult prea mare.