• O investigație a fost demarată pentru 115.000 de vehicule Tesla în privința unei probleme de siguranță a suspensiei.
  • Model S (2015-2017) și Model X (2016-2017) prezintă nereguli tehnice privind suspensia față.

Autoritatea de reglementare a siguranței auto din SUA a declarat că va deschide o evaluare preliminară la vehiculele Model S (2015-2017) și Model X (2016-2017) după primirea a 43 de reclamații care susțin că există probleme în ceea ce privește suspensia punții din față, potrivit Reuters.

Administrația Națională SUA pentru Siguranța Traficului (NHTSA) a afirmat că, în februarie 2017, Tesla a emis un buletin de service care descrie o stare de fabricație care poate duce la eșecuri ale suspensiei din față.

Buletinul de service din 2017 precizează că unele vehicule au „legături frontale care ar putea să nu îndeplinească specificațiile de rezistență Tesla. În cazul unei defecțiuni a suspensiei din față, șoferul poate păstra în continuare controlul vehiculului”.

Recomandări

CONGRESUL DĂ 95 MLD. PENTRU UCRAINA - ISRAEL - TAIWAN
EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
CUM ÎȚI PĂSTREZI CALMUL LA INTERVIU?
ARTA CERE SACRIFICII
CE MĂNÂNC AZI?

Proces colectiv contra Tesla

NHTSA a mai precizat că, în urma a 32 de plângeri, neregulile au apărut în timpul manevrelor de parcare cu viteză redusă. Agenția a declarat că „plângerile par să indice o tendință de creștere, cu trei dintre incidentele la viteza autostrăzii raportate în ultimele trei luni”.

Pe 20 noiembrie a fost intentat un proces colectiv împotriva companiei lui Elon Musk, într-un district din California, cu privire la problemele suspensiei față la Model S și Model X. În 2016, Tesla a negat orice defect de siguranță cu privire la suspensiile față ale acestor două modele.

În urmă cu o saptămână, NHTSA a declarat că va trece la o analiză tehnică pentru circa 159.000 de vehicule Tesla Model S și Model X. Ancheta preliminară a acoperit 63.000 de mașini Tesla Model S. NHTSA a mai deschis o evaluare preliminară, în iunie, cu privire la eșecurile ecranului tactil. Agenția a precizat că afișajul imaginii se poate pierde pentru camera din spate a mașinii.

Altfel, automobilele Model S și Model Y ale Tesla nu mai sunt „recomandate” de organizația Consumer Reports, din cauza fiabilității mai scăzute.