- Ai de ales dintre 8 feluri de mâncare, fiecare vine la pachet cu proiecții tematice.
- Restaurantul Krasota din Dubai aduce Inteligența Artificială la masă.
- Mesele interactive cu sunete și imagini creează o experiență culinară unică.
- Datorită A.I., primul fel este servit într-o „stație spațială” inspirată de Star Wars.
Restaurantul Krasota din Dubai combină tehnologia avansată cu gastronomia. O cină la acest restaurant este o experiență multisenzorială de două ore cu opt feluri de mâncare, service u multă Inteligență Artificială.
Cum folosește restaurantul Krasota Inteligența Artificială
Krasota integrează AI pentru a crea o experiență culinară unică și multisenzorială. Show-ul „Imaginary Futures” include proiecții 3D și mese interactive. De exemplu, pentru al șaptelea fel, A.I. a proiectat o rețetă în stilul lui Paul Bocuse, reinterpretată de chef Vladimir Mukhin. Mâncarea și proiecțiile sunt sincronizate pentru a oferi o călătorie prin diverse viziuni ale viitorului. Masa interactivă recunoaște obiectele și reacționează în timp real, oferind o experiență imersivă completă.
Ce impact are această tehnologie asupra experienței de dining
Tehnologia avansată transformă cina într-un spectacol teatral. Proiecțiile tematice și scenariile creative creează o atmosferă unică pentru fiecare fel de mâncare. De exemplu, primul fel este servit într-o „stație spațială” inspirată de Star Wars, iar al doilea curs se desfășoară într-o grădină fantastică. Tehnologia A.I. îmbunătățește aceste experiențe, făcând proiecțiile să răspundă la mișcările oaspeților. Astfel, cina devine o aventură interactivă și captivantă.
Ce idei noi mai vrea să aplice Krasota
Krasota continuă să inoveze, pregătindu-se să lanseze un nou show inspirat de „Alice în Țara Minunilor” în 2025. Acesta va utiliza și mai multă tehnologie A.I. în producție. Boris Zarkov, cofondatorul restaurantului, menționează că AI va fi folosit pentru a „resuscita” imagini și a crea procese creative unice. Echipa explorează și proiecții de „piele vie” pe mâinile oaspeților, oferindu-le un aspect diferit, cum ar fi solzi de pește, deși această tehnologie este încă în dezvoltare. Zarkov subliniază că scopul principal rămâne socializarea, evitând tehnologia care ar putea perturba interacțiunea umană.