• Compania finlandeză Varjo a lansat noul său headset cu scopul de a concura cu giganții tehnologici, destinat în special companiilor mari.
  • XR-4 are 2 ecrane 4K și un câmp vizual cu 50% mai larg față de generația anterioară.
  • Poți folosi căștile în mediul corporativ sau pe șantier în construcții, la 3.990 $.

Noul headset XR-4 de la Varjo este o concurență directă cu cei giganții tehnologici cum ar fi Apple, Meta sau Microsoft. La un preț de 3.990 de dolari, căștile se diferențiază prin faptul că este destinat uzului în mediul corporativ. De exemplu, un pilot care lucrează pentru un contractor de apărare ar putea utiliza acest headset pentru simulări de realitate virtuală sau un geodez ar putea să-l folosească pentru a cartografia un șantier de construcții, conform Varjo.com. Setul cu cască XR-4 are două afişaje 4K şi un câmp vizual cu 50% mai larg în comparaţie cu dispozitivele din generaţia anterioară. XR-4 are, de asemenea, două camere de 20 de megapixeli în faţă, pentru a permite aşa-numita realitate mixtă pass-through. Aici poați vedea lumea din jurul tău prin lentilele reale încorporate în cască, spre deosebire de a fi complet scufundat într-o lume virtuală. De asemenea, vine cu afişaje mai luminoase şi o paletă de culori mai largă decât dispozitivele anterioare. Este similar cu ceea ce oferă Meta pe căştile sale şi cu ceea ce Apple intenţionează să includă pe Vision Pro.

Recomandări

CA ÎNTRE PRIME DOAMNE
EFECTUL „SWIFT” BATE JOCURILE OLIMPICE
ANGELINA JOLIE, ACUZATĂ CĂ I-A ÎNDEPĂRTAT PE COPII DE BRAD PITT
PROTESTE LA EUROVISION
GRETA THUNBERG SE ALĂTURĂ PROTESTELOR
ZELENSKI DEMITE PE BANDĂ RULANTĂ