- O campanie de o lună are ca scop promovarea României ca destinație turistică.
- Imagini cu locurile noastre inedite sunt difuzate zilnic, timp de o lună pe BBC.
- Clipurile sunt făcute de Charlie Ottley, jurnalist, poet, realizator britanic, care spune că efectiv este îndrăgostit de România.
România este promovată de BBC în întreaga lume, printr-o serie de videoclipuri. Imagini cu locurile noastre inedite, sunt difuzate zilnic, timp de o lună pe postul lor.
Campania este făcută de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului și e până pe 15 noiembrie. Aceasta are ca scop amplificarea vizibilităţii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică în Europa. Clipurile sunt făcute de Charlie Ottley, jurnalist, poet, realizator britanic, care spune că efectiv este îndrăgostit de România.
El a mai scris despre noi „Wild Carpathia” şi „Flavours of Romania” în care prezintă frumuseţea şi diversitatea ţării noastre. În aceste clipuri, România este prezentată în toată splendoarea ei. Fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii. Apoi partea de ecoturism: city breakuri, natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării noastre.
Ottley e un fel de ambasador al frumuseților României peste granițe. BBC funcţionează 24 din 24 și este disponibil în aproape toate ţările lumii. Deci practic frumusețile noastre vor fi văzute la nivel global. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului și-au propus să să eficientizeze acţiunile de promovare a României ca destinaţie turistică, ca să atragem cât mai mulți turiști.
Citește și: