• Circa 40% din zborurile locale din România au avut întârzieri pe parcursul verii.
  • Wizz Air și RyanAir sunt printre cele mai reclamate companii la nivel internațional.
  • Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului îndeamnă pasagerii să facă sesizări către Centrul European al Consumatorilor în România.

În perioada 1 iunie – 15 august, aproximativ 40% din zborurile de pe aeroporturile din România au avut întârzieri, iar 2% din zborurile programate au fost anulate în aceeași perioadă.

Spațiul public a fost inundat de imagini cu aeroporturi cu pasageri furioși, ale căror zboruri au fost anulate sau întârziate. Operatorii aerieni nu le oferă compensații financiare, cazare sau masa pasagerilor. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului îi îndeamnă pe pasageri să facă reclamații către Centrul European al Consumatorilor în România.

Citește mai multe detalii pe Ziarul Financiar.

Recomandări

ZELENSKI PRIMEȘTE RACHETE CU PRIORITATE
CUM SE PEDEPSEȘTE CONSUMUL LA VOLAN?
ZF: CREDIT FIX SAU DOBÂNDĂ. CE ALEGI?
UE INTERZICE TRANSBORDAREA GNL ÎN PORTURILE SALE
7/10 INVESTITORI SUNT ATRAȘI DE ROMÂNIA
CIOLACU VREA DATĂ PENTRU PREZIDENȚIALE