- Un hotel din SUA le oferă oaspeților cristale cu diferite vibrații.
- În funcție de experiența pe care o vor, turiștii primesc anumite pietre.
- Hotelul le oferă și un concierge care să îi îndrume în alegerea cristalului.
- Aventurinul verde atrage norocul și optimismul, iar citrinul, fericirea.
- Obsidianul negru oferă protecție și ochiul de tigru – curaj și putere.
- Oaspeții sunt sfătuiți să țină cristalele tot timpul asupra lor.
- Hotelul le mai oferă turiștilor și ședințe de tarot și cursuri de artă.
Spune cine ești, ca să afli ce cristal să alegi! Hotelul Mining Exchange din Colorado, SUA, nu oferă doar o cameră elegantă în care să te cazezi, ci o întreagă experiență mistică.
Advertisment
În momentul în care îți faci check-inul, ești preluat de un concierge, care te ajută să îți alegi cristalele potrivite pentru experiența pe care o cauți. Cristalele sunt împărțite pe categorii în funcție de calități energetice sau vibrații. Unele sunt pentru fericire și abundență, ca citrinul, altele pentru noi începuturi și dragoste, ca piatra lunii. Obsidianul negru oferă protecție și eliberare de stres, iar ochiul de tigru – curaj și putere.
Oaspeții hotelului sunt sfătuiți să țină cristalele tot timpul asupra lor, în buzunare sau ca bijuterii, pentru a beneficia de vibrațiile lor în continuu. Pietrele sunt extrase local și trebuie curățate des, cu apă limpede curgătoare și călduță.
Recomandări
Și ca experiență să fie și mai interesantă, hotelul oferă și ședințe de citit în cărți de tarot, masaje și cursuri de artă. Iar această abordare a hotelului nu este una întâmplătoare. Clădirea datează din 1902 și a servit ca centru de business pentru cei care aveau afaceri în minerit.
Citește și
- S-a născut primul copil conceput cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Fertilizarea in vitro a fost complet automatizată
- Un magazin a mințit că folosește A.I. pentru comenzi. Realitatea? Angajații filipinezi făceau toată treaba. Investitorii se plâng că au fost păcăliți
- Meta e acuzată că a afișat reclame targetate adolescenților vulnerabili, în funcție de stările lor emoționale. Cum răspunde compania