Majoritatea oamenilor preferă să călătorească de sărbători într-o destinație înzăpezită decât pe o plajă caldă, arată un sondaj global

EasyJet tratează clienții diferit în funcție de prețul biletului. Ce taxă va impune compania din 10 februarie 2021

Potrivit unei noi cercetări, 56% dintre oamenii din întreaga lume refuză să recunoască faptul că a început sezonul sărbătorilor dacă nu este zăpadă pe pământ. Într-un sondaj recent realizat pe 8.500 de persoane din 14 țări diferite – inclusiv 2.000 din SUA – 40 % dintre acestea au declarat că doresc să călătorească într-un loc mai rece și cu mai multă zăpadă decât cel în care locuiesc, mai degrabă decât mai cald și mai însorit (34 %) în această perioadă festivă a anului.

În timp ce locuitorii din SUA (41%) și India (53%) preferă să meargă într-un oraș aglomerat decât oriunde altundeva, cei din Marea Britanie preferă o escapadă rurală (31%), iar canadienii visează la o vacanță pe plajă (32%). Deci, câți dintre ei fac o listă și o verifică de două ori? Unul din trei (33%) americani își planifică călătoriile de sărbători cu doar o săptămână înainte de călătorie, în timp ce canadienii (30%) și australienii (56%) sunt mai prevăzători, făcându-și planuri cu câteva luni înainte.

Realizat de OnePoll în numele Hyatt, sondajul arată, de asemenea, că, la nivel global, 62% dintre respondenți consideră că perioada sărbătorilor este un moment excelent pentru a șterge destinații de pe lista lor de dorințe.

Care este țara preferată iarna?

Atunci când li s-a cerut să aleagă dintr-o listă de locații populare, respondenții din întreaga lume au evaluat Canada (20%) ca fiind destinația principală de pe lista lor de dorințe, urmată de Italia (15%) și Islanda (14%).

În plus, mai mult de două treimi (67%) din întreaga lume intenționează să participe la o activitate populară în lunile următoare. Respondenții din Turcia plănuiesc să facă drumeții pe zăpadă (43%), cei din Thailanda vor participa la o petrecere de Anul Nou (36%), cei din Brazilia vor merge la plajă (41%), iar cei din Spania au pus ochii pe piețele de vacanță (41%).

„Având în vedere că mulți așteaptă cu nerăbdare să sărbătorească alături de prieteni și familie în timpul sezonului festiv, suntem încântați să oferim activități populare, cum ar fi ceremoniile de aprindere a bradului, mesele festive și petrecerile de Anul Nou, pentru a avea grijă de oaspeții și membrii noștri și pentru a le îmbunătăți sejururile – indiferent de locul din lume în care aleg să sărbătorească”, a declarat Amy Weinberg, vicepreședinte senior pentru loialitate, marketing de brand și cunoașterea consumatorilor la Hyatt, într-un comunicat.

Listele de dorințe de sărbători ale respondenților includ îmbrăcăminte și accesorii (41%), cadouri alimentare, cum ar fi coșuri de cadouri, dulciuri și ciocolată (37%), tehnologie (36%) și călătorii (33%), cum ar fi o vacanță sau o croazieră. La nivel global, oamenii plănuiesc, de asemenea, să își prelungească timpul de călătorie de sărbători pentru a merge la serviciu de la destinație (51%), ceea ce arată că consumatorii profită de mediile de lucru flexibile și optează pentru sejururi prelungite. În timp ce mulți așteaptă cu nerăbdare să viziteze familia și să se relaxeze, 80% au menționat că intenționează să își exploreze destinația, inclusiv muzeele și restaurantele din zonă.

„O treime dintre respondenți au declarat că a călători într-o nouă destinație îi face să intre într-un spirit festiv. Indiferent dacă călătoriți cu familia, cu prietenii sau singuri, această perioadă a anului va adăuga cu siguranță un plus de magie călătoriilor dumneavoastră”, adaugă Amy Weinberg.

Metodologie

Acest sondaj aleatoriu cu dublă deschidere, cu un eșantion de 8.500 de respondenți din 14 țări diferite, a fost comandat de Hyatt între 6 și 21 octombrie 2022. Acesta a fost realizat de compania de cercetare de piață OnePoll, a cărei echipă este membră a Societății de Cercetare de Piață și are calitatea de membru corporativ al Asociației Americane pentru Cercetarea Opiniei Publice (AAPOR) și al Societății Europene pentru Cercetare de Opinie și Marketing (ESOMAR).

Exit mobile version