Scandal pe Aeroportul din Cluj-Napoca. După 3 ore de așteptare, cursa spre Madrid a fost întoarsă după 5 minute de la decolare, din cauza ninsorii din Spania

  • Cursa Cluj-Madrid a decolat cu trei ore întârziere, cu 150 de pasageri la bord
  • Avionul WizzAir a stat în aer doar cinci minute
  • Pasagerii au făcut scandal că au fost purtați degeaba și lăsați să aștepte aproape șase ore

Scandal pe Aeroportul Internațional “Avram Iancu” din Cluj-Napoca, după ce cursa Cluj-Madrid a fost întoarsă din drum după cinci minute. Avionul era programat să decoleze la ora 16:40, dar a avut o întârziere de trei ore și a plecat la 19:40, iar la 20:16 a aterizat din nou pe Aeroportul din Cluj. De vină a fost zăpada din capitala Spaniei.

Pasagerii s-au revoltat pentru că au fost lăsați să aștepte ore în șir deși se cunoșteau probleme climatice din Madrid.

Pasagerii care au venit din alte părți ale țării au fost preluați și duși în această seară la un hotel, iar zborul va fi reprogramat mâine, au spus reprezentanții aeroportului.

Reacția Wizz Air

„Zborul Wizz Air W6 3401 de la Cluj-Napoca la Madrid din 10 ianuarie 2021 a fost reprogramat pe 11 ianuarie din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile de pe aeroportul din Madrid. Wizz Air este în contact permanent cu autoritățile aeroportuare și aeronautice pentru a avea cele mai recente informații despre condițiile de zbor și pentru a asigura o călătorie în siguranță. Pentru zborul Cluj-Napoca – Madrid, aeroportul de destinație a anunțat inițial că se va redeschide, dar la scurt timp după decolare a revenit și a anunțat că va fi închis.

Pasagerii afectați au fost informați cu privire la opțiunile lor și li s-a oferit un alt zbor Wizz Air alternativ, rambursarea completă sau 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie. Pasagerii care au solicitat au primit, de asemenea, cazare în conformitate cu reglementările UE și politica Wizz Air. Deși condițiile meteorologice sunt în afara controlului nostru, Wizz Air își cere scuze tuturor clienților afectați pentru eventualele neplăceri cauzate. Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor noastre rămâne prioritatea numărul unu a Wizz Air.”, au transmis reprezentanții companiei.