- Turiștii se reorientează spre pachetele de vacanță din Europa.
- Cheltuielile cu pachetele de vacanță din Europa ar urma să ajungă la 117 miliarde de dolari.
- Pachetele all-inclusive oferă un preț fix și devin mai atractive pentru turiști.
Tu cum îți organizezi vacanța? Turiștii se reorientează din nou spre pachetele de vacanţă în Europa. Motivele? Prețurile mari la hoteluri și la biletele de avion. Tur-operatorii au înregistrat creșteri pentru pachetele all-inclusive de până la 11% comparativ cu situaţia de anul trecut. Încasări? 117 miliarde de dolari în acest an. Surpriza este că pachetele de vacanță, care erau până acum favoritele generației baby boomer, sunt din ce în ce mai atractive și pentru generația Z.
Când ne gândim la all-inclusive mergem cu gândul la Turcia sau Bulgaria. Ce alte opțiuni exclusiviste de vacanță avem?
„Putem merge cu all-inclusive și în Dubai, însă sunt și alte destinații precum Maldive unde este mai economic să alegi un pachet all-inclusive. Alte locații cu all-inclusive sunt Bali, dar nu este foarte recomandat, și Punta Cana. Topul destinațiilor în România rămâne în continuare Turcia, Bulgaria, Egipt și Grecia. Turiștii au început să caute pachetele gata făcute pentru a nu mai întâmpina dificultăți. Serviciile sunt asigurate și nu se mai confruntă cu diferite griji”, a declarat Ancuța Mădulărescu, consultant în turism, pentru Aleph News.